بیوگرافی مصطفی نظری

5 سال پیش
بیوگرافی مصطفی نظری
4.3/5 - (26 امتیاز)

بیوگرافی مصطفی نظری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مصطفی نظری (زاده ۲۰ آذر ۱۳۶۱ – تهران) دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران و گیتی پسند اصفهان می‌باشد. او به عنوان بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۰ جهان انتخاب شد.

زندگینامه مصطفی نظری 

بیوگرافی مصطفی نظری

فعالیت ورزشی

من خودم سابقه بازی در لیگ روسیه را دارم. سازمان لیگ روسیه از تیم ها برای کنار نکشیدن از لیگ ضمانت های معتبر می گیرد. به عنوان مثال تیم ما در مقطعی از لیگ دچار مشکلات مالی شد ولی به خاطر ضمانت هایی که بود، ما را ساپورت کرد. چرا مسئولان ما فقط موارد دم دستی را الگوبرداری می کنند؟ بررسی مسائلی از این دست زمان زیادی هم نمی خواهد.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: البته عباس ترابیان و علی کفاشیان رئیس کمیته فنی و رئیس کمیته فوتسال اینبار برای کنار نکشیدن تیم تاسیسات از لیگ، با مسئولان این شرکت جلساتی داشتند که این مسئله هم در نوع خودش خوب بود چون در گذشته شاهد این جلسات نبودیم.

از بازگشت به ایران پشیمانم

نظری در پاسخ به این سئوال که آیا با وضعیت فعلی لیگ برتر فوتسال، از بازگشت به لیگ ایران پشیمان نیستید؟ گفت: صد درصد پشیمانم. شاید اگر زمان به عقب می رفت، به لیگ ایران بر نمی گشتم ولی آن زمان شرایط خانوادگی اجازه نمی داد در روسیه بمانم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی به بازی کردن در فوتسال ادامه می دهد؟ تاکید کرد: تا هر زمان که مثمر ثمر باشم، بازی می کنم. از نظر بدنی خودم را آماده نگه داشته ام. من به هرچه خواسته ام در فوتسال ایران، آسیا و جهان رسیده ام. الان اهداف کوچکی برایم مانده که برای خودم ترسیم کرده ام و می خواهم به آنها برسم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاهین نصیری‌نیا

افتخارات ورزشی

ملی
قهرمانی قهرمانی فوتسال آسیا: ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸ – ۲۰۱۰

باشگاهی
لیگ برتر فوتسال ایران: ۲۰۰۷–۲۰۰۶ ۲۰۱۰٬-۲۰۰۹ ۲۰۱۲٬-۲۰۱۱

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مصطفی نظری
4.3/5 - (26 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه