بیوگرافی حسین طیبی

5 سال پیش
بیوگرافی حسین طیبی
3.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی حسین طیبی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حسین طیبی بیدگلی؛ (زاده ۲۹ سپتامبر ۱۹۸۸) یک بازیکن فوتسال اهل ایران است. لژیونر ایرانی غیرت قزاقستان پس از افتخارات فردی و باشگاهی در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به عنوان پنجمین فوتسالیست برتر جهان معرفی شد.

زندگینامه حسین طیبی 

بیوگرافی حسین طیبی

فعالیت ورزشی

غیرت قزاقستان
غیرت با گلزنی فوتسالیست ملی‌پوش ایرانی خود موفق به پیروزی برابر آیط و قهرمانی در جام حذفی قزاقستان شد.

جام باشگاه‌های آسیا
دیدار رده‌بندی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم تای‌سون‌نام و الریان قطر برگزار شد که در نهایت تیم تای‌سون‌نام که میزبان این دوره از مسابقات است، با نتیجه پرگل ۶ بر یک مقابل حریفش پیروز شد. به این ترتیب نماینده ویتنام عنوان سومی را از آن خود کرد.

جام باشگاه‌های اروپا

در دیدار رده‌بندی، غیرت قزاقستان، مقابل گازپروم روسیه قرار گرفت و با نتیجه مساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

متولد: ۷ مهر ۱۳۶۷ مشهد قومیت:لر،ایل طیبی_ تیم‌ها: علم و ادب مشهد – فولاد ماهان اصفهان – گیتی پسند اصفهان – نوریل نیکل روسیه – تاسیسات دریایی – سون ویتنام

تعداد گل‌های باشگاهی: ۳۷ گل در آخرین فصل

تعداد گل‌های ملی: ۱۴ گل در آخرین تورنمنت

آرزوی بازی در بارسلونا

خیلی علاقه دارم بعد از روسیه یک بار هم لیگ اسپانیا را تجربه کنم. آرزویم بازی در بارسلوناست. رئالی‌ام اما چون رئال فوتسال ندارد دوست دارم در بارسلونا بازی کنم. بارسلونا چندین سال است به عنوان بهترین باشگاه جهان معرفی می‌شود و آرزویم است در این تیم بازی کنم. فکر می‌کنم یک بار هم به وحید شمسایی پیشنهاد داده بودند اما به دلیل خانواده‌اش نرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سامی خدیرا
دوست ندارم با شمسایی مقایسه شوم

چند سال است که بعد از خداحافظی وحید شمسایی می‌گویند حسین طیبی می‌خواهد جای خالی او را پر کند. اگر این را بگویم شاید فکر کنید تواضع به خرج می‌دهم. همچنین نمی‌خواهم بی‌جا وحید شمسایی را بزرگ کنم اما جایگاه او واقعا دست نیافتنی است. فوتسال ایران را با وحید شمسایی می‌شناسند.

او آقای گل جهان بوده و هنوز هم بازیکن توانایی است. معتقدم هیچ کس نمی‌تواند جای او را پر کند. البته من هم زحمتم را می‌کشم ولی برای اینکه “حسین طیبی” بسازم. وحید شمسایی بازیکن بزرگی است اما من دوست ندارم با او مقایسه شوم. افتخارات شمسایی به قدری زیاد است که هیچ کس نمی تواند آن را بدست بیاورد. امثال وحید شمسایی و رضا حیدریان ۱۰۰ سال یک بار تکرار می شوند.

افتخارات ورزشی

ملی:

نایب قهرمانی جام جهانی کوچک برزیل ۲۰۰۹
مقام سوم جام ملت های آسیا ۲۰۱۲
قهرمانی مسابقات غرب آسیا ۲۰۱۲
حضور در جام جهانی ۲۰۱۲
قهرمان مسابقات داخل سالن ۲۰۱۳
سومی جام جهانی ۲۰۱۶
باشگاهی:

نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۳ همراه با گیتی پسند
قهرمان لیگ برتر ۹۱ همراه با گیتی پسند
قهرمانی جام ارمینکو با غیرت قزاقستان
سومی جام باشگاه‌های اروپا با تیم غیرت قزاقستان
قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر با غیرت قزاقستان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حسین طیبی
3.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه