بیوگرافی محمد طاهری

5 سال پیش
بیوگرافی محمد طاهری
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی محمد طاهری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمد طاهری (زاده ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵) یک بازیکن فوتسال اهل ایران است.

زندگینامه محمد طاهری 

بیوگرافی محمد طاهری

فعالیت ورزشی

بی توجهی به فوتسال

مدت سه روز در کمپ تیم ملی اردو داشتیم و متاسفانه بازیکنان باید در اتاق‌های هشت تخته استراحت می‌کردند. به هر حال شرایط اردوها ایجاب می‌کند تا بازیکنان، خوب استراحت کنند و معمولا اتاق‌ها دو تخته است. با این وجود گفته‌اند که این امکانات موقتی بوده و به زودی درست می‌شود. همچنین لباس‌های ما هنوز آل اشپورت است و گفته می‌شود در اردوهای آینده هم لباس‌های تیم ملی را از آل اشپورت یا مجید تامین می‌کنند.

بازیکن اخلاق لیگ ۹۴ در ادامه از افزایش انتظارات از فوتسال تاکید کرد: قبلا می‌گفتند قهرمانی در آسیا عادی شده است و الان از ما انتظار قهرمانی جهان دارند اما توقع ما هم این است که به ما به چشم تیم سوم جهان نگاه کنند. با مربی برزیلی تیم ملی صحبت می‌کردیم و او می‌گفت برزیلی‌ها بعد از ناکامی در جام جهانی از زمانی که به کشورشان بازگشتند، کار را شروع کردند تا جبران کنند. ما هم نباید زمان را از دست بدهیم.

حضور در قطر

محمد طاهری، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران که با این تیم، مقام قهرمانی اولین دوره جام ملت‌های آسیا را در تایلند کسب کرد، برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به تیم الریان قطر پیوست.

به ‌این‌ ترتیب طاهری که با درخشش در تیم العربی به تیم‌ ‌ملی دعوت شده بود، با امضای قرارداد جدید با باشگاه الریان در قطر ماندنی شد. الریان در جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های واموس اندونزی، نفت اراک و دی سی تاجیکستان در گروه B این مسابقات قرار دارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لری برد
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد طاهری
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه