بیوگرافی مهدی جاوید

5 سال پیش
بیوگرافی مهدی جاوید
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی مهدی جاوید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی جاوید یک از ملی پوشان فوتسال ایران است که در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۶ در مشهد به دنیا آمد.

زندگینامه مهدی جاوید 

بیوگرافی مهدی جاوید

فعالیت ورزشی

وی ابتدا فوتبال را به عنوان ورزش حرفه‌ای انتخاب کرد و بعد چند سال بازی فوتبال در سنین جوانی و در سال ۱۳۸۵ رو به فوتسال آورد به تیم فوتسال علم و ادب مشهد پیوست.

وی از همان ابتدای فوتسال خود خوش درخشید و پس از آن به خدمت سربازی رفت. بازگشت دوباره جاوید به لیگ برتر همراه با درخشش فوق‌العاده وی در تیم علم و ادب و دعوت شدن به تیم ملی فوتسال بود و وی پس از سه فصل موفق در علم و ادب که هرساله در بین گلزنان برتر لیگ بود به فولاد ماهان اصفهان پیوست و همراه این تیم روزهای خوبی را سپری کرد.

جاوید پس از منحل شدن فولاد ماهان به شهید منصوری قرچک پیوست و برای این تیم در فضل گذشته ۲۰ گل به ثمر رساند و ۲۰ پاس گل داد و بهترین بازیکن لیگ گذشته لقب گرفت وی برای فصل جاری لیگ برتر به تیم فوتسال گیتی پسند پیوست و همراه این تیم نایب قهرمان آسیا شد.

بازی های ملی

جاوید تا کنون ۵۴ بازی برای تیم ملی کشورمان به میدان رفته‌است، اولین بازی ملی وی در برابر اسلوونی بود.

مهدی جاوید در فصول گذشته نمایش کم نقصی در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی ارائه داده و همانند سال اخیر که توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتسال را کسب کند، در فصل جدید هم روند درخشان خود را حفظ کرده و تا پایان نیم‌فصل با ۱۹ گل زده و اختلاف ۸ گله نسبت به چهار بازیکن دیگر در صدر جدول گلزنان است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ینس لمان

این بازیکن که انتقالی جنجالی در ابتدای فصل از گیتی‌پسند اصفهان به تاسیسات دریایی تهران داشته، نمایش فنی موثری از خود ارائه می‌دهد و علاوه بر لیگ برتر، در مسابقات اخیر آسیایی داخل سالن ازبکستان نیز که با قهرمانی ایران بود توانست با ۱۵ گل عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را به دست بیاورد و همین روند را در بازی اخیر تیم ملی ایران برابر افغانستان ادامه دهد.

جاوید که در نیمه نهایی بازی‌های فوتسال آسیایی ۲۰۱۷ توانسته بود سه بار دروازه تیم افغانستان را باز کند، شب گذشته نیز در سالن پورشریفی تبریز و نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها هم موفق شد همین عملکرد را برابر افغانستان ارائه دهد و در برد ۸ بر ۲ ایران، هت‌تریک داشته باشد.

افتخارات ورزشی

ملی

جام جهانی فوتسال
مقام سوم (۱): ۲۰۱۶
قهرمانی فوتسال آسیا
قهرمان (۱): ۲۰۱۶، ۲۰۱۸
بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی
قهرمانی (۲): ۲۰۰۹، ۲۰۱۳، ۲۰۱۷
جام جهانی کوچک فوتسال
نایب قهرمان (۱): ۲۰۱۵
مسابقات قهرمانی غرب آسیا
قهرمانی (۱): ۲۰۱۲

باشگاهی

لیگ قهرمانان فوتسال آسیا
نایب قهرمانی (۱): ۲۰۱۳ (گیتی‌پسند)
لیگ برتر فوتسال ایران
قهرمانی (۱): ۲۰۱۶/۱۷ (گیتی‌پسند)
نایب قهرمانی (۳): ۲۰۱۳/۱۴ (گیتی‌پسند) – ۲۰۱۴/۱۵ (گیتی‌پسند) – ۲۰۱۷/۱۸ (تأسیسات دریایی) – ۲۰۱۸/۱۹ (گیتی‌پسند)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی جاوید
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه