بیوگرافی فرهاد توکلی

5 سال پیش
بیوگرافی فرهاد توکلی
Rate this post

بیوگرافی فرهاد توکلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرهاد توکلی روزبهانی (زاده دی‌ماه ۱۳۶۷ در ایران) یک بازیکن فوتسال اهل استان خوزستان شهر اهواز جمهوری اسلامی ایران است.

زندگینامه فرهاد توکلی

بیوگرافی فرهاد توکلی

فعالیت ورزشی

وی عضو تیم باشگاهی شرکت ملی حفاری و تیم ملی فوتسال ایران است.

خداحافظی از تیم ملی

فرهاد توکلی بازیکن تاثیرگذار تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های آسیا در اقدامی عجیب در سن ۲۹ سالگی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که دیگر قصد ندارد برای تیم ملی به میدان برود و به نوعی از تیم ملی خداحافظی کرد.

این در حالی است که گفته شد توکلی به این خاطر قصد ندارد برای تیم ملی به میدان برود و قصد دارد برای ادامه زندگی به خارج از کشور مهاجرت کند اما ظاهرا موضوع چیز دیگری است.
توکلی هر سال بعد از پایان لیگ ایران به لیگ عراق می رود و چند ماهی در این کشور بازی می کند.اردوهای تیم ملی هم از طرفی دیگر وقت توکلی را می گیرد به همین خاطر به نظر می رسد توکلی خسته شده و خستگی عامل اصلی این تصمیم او بوده است.

تیم ملی بعد از قهرمانی در آسیا دیگر تا مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ مسابقات مهمی در برنامه ندارد و به نظر می رسد توکلی فرصت کافی را برای استراحت داشته باشد و به تیم ملی هم بازگردد.

شایعه خروج از ایران

فرهاد توکلی در دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا مانند سایر بازی ها یکی از بازیکنان تاثیرگذار ایران بود و یک گل نیز به ثمر رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بودو ایلگنر

این ستاره ۲۹ ساله بعد از اتمام مسابقات با انتشار عکس و متنی کناره گیری خود از تیم ملی را اعلام کرد.
این در حالی است که توکلی هنوز توان بازی در تیم ملی را دارد و از تایوان هم خبر رسیده که نزدیکان وی تلاش می کنند وی را از تصمیم خود منصرف کنند. برخی اخبار تایید نشده حکایت از برنامه ریزی توکلی برای ادامه زندگی خارج از ایران دارد و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

افتخارات ورزشی

ملی
مقام سوم جام جهانی ۲۰۱۶.
مقام قهرمانی جام ملت های آسیا

فردی
برترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرهاد توکلی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه