بیوگرافی لیونل اسکالونی

5 سال پیش
بیوگرافی لیونل اسکالونی
4.5/5 - (30 امتیاز)

بیوگرافی لیونل اسکالونی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لیونل سباستین اسکالونی (انگلیسی: Lionel Scaloni؛ زادهٔ ۱۶ مهٔ ۱۹۷۸) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است.

زندگینامه لیونل اسکالونی

بیوگرافی لیونل اسکالونی

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی کرده‌است.

سرمربی آرژانتین

پس از اخراج خورخه سامپائولی، اسکالونی به عنوان مربی موقت به جای او روی نیمکت آرژانتین نشست. با این حال، نتایج نسبتا خوب او و جون گرایی اش در ترکیب آرژانتین، باعث شده تا بسیاری به دنبال ادامه حضور او باشند. آرژانتین که در این مدت مسی را در اختیار نداشته، تنها ۱ بازی از ۶ بازی خود را شکست خورده که به تقابل با برزیل بازمی‌گردد. حال اسکالونی از تمایلش برای ادامه حضور صحبت کرد.

او گفت:” من خوشحالم زیرا هدف گذاری کرده بودیم و به آنها رسیده ایم. هدفمان این بود که بازیکنان برای تیم بجنگند. خوشحال می‌شوم اگر امکان ادامه کارم وجود داشته باشد.”

اسکالونی در اولین تجربه مربی گری خود، در ابتدا در تیم ملی آرژانتین دستیار بود و در لالیگا نیز برای تیم سویا، وظیفه مشابهی داشت. او در این رابطه ادامه داد:” به من این فرصت داده شد که در نظرات فنی مهم باشم، هم در سویا و هم در تیم ملی ارژانتین. نمی‌توانم عصبانی باشم زیرا این حقیقت دارد.”

صحبت در مورد حواشی

پیش از انتشار لیست تیم ملی، با مائورو ایکاردی صحبت کردم و دلیل عدم دعوت را به او توضیح دادم. اتفاقاتی که برای ایکاردی رخ می دهد، تیم ملی آرژانتین را نگران می کند. از الان تا کوپا آمریکا، عملکرد ایکاردی را ارزیابی خواهیم کرد و خواهیم دید که او دعوت می شود یا نه. از نظر منطقی، اتفاقات پیش آمده برای ایکاردی، خوشایند تیم ملی آرژانتین نیست. در بازی ما برابر ونزوئلا، لائوتارو مارتینز و لیونل مسی زوج خط حمله خواهند بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احمد جمشیدیان

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Deportivo

La Liga: 1999–۲۰۰۰
Copa del Rey: 2001–۰۲
Supercopa de España: 2002

West Ham

FA Cup: Runner-up 2005–۰۶

ملی

Argentina

FIFA U-20 World Cup: 1997

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیونل اسکالونی
4.5/5 - (30 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه