بیوگرافی ونوس ویلیامز

5 سال پیش
4.6/5 - (110 امتیاز)

بیوگرافی ونوس ویلیامز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ونوس ابونی استار ویلیامز (به انگلیسی: Venus Ebony Starr Williams) (زادهٔ ۱۷ ژوئن ۱۹۸۰ در کالیفرنیا) تنیسباز آمریکایی، قهرمان تنیس دونفرهٔ ویمبلدون، تنیس آزاد استرالیا و تنیس آزاد آمریکا و برندهٔ ۴ مدال طلای المپیک است.

زندگینامه ونوس ویلیامز

بیوگرافی ونوس ویلیامز

فعالیت ورزشی

خواهر او سرنا ویلیامز، تنیس‌باز حرفه‌ای است.

ونوس ویلیامز ۳۸ ساله آخرین بار در سال ۲۰۰۸ به قهرمانی گرند اسلم رسید.

او در فینال ویمبلدون مقابل گاربینه موگوروسا شکست خورد و از رسیدن به قهرمانی باز ماند.

ونوس ویلیامز تاکنون پنج بار قهرمان ویمبلدون شده است. او در صحبت‌هایش درباره خواهرش سرنا، گفت‌: من دلم برای سرنا تنگ شده است. من تمام تلاشم را می‌کنم تا مانند سرنا باشم. فکر می‌کنم در آینده فرصت‌هایی وجود داشته باشد.

این دومین قهرمانی موگوروسا در مسابقات گرند اسلم بود. او در این دو فینال خواهران ویلیامز را شکست داده است.

موگوروسا بعد از قهرمانی، گفت‌:

من سخت‌ترین مسابقه‌ام را مقابل ونوس داشتم.

او فوق‌العاده‌ است.

زمانی که بزرگ می شدم بازی‌های او را تماشا می‌کردم. حس خیلی خوبی دارم که مقابل او قرار گرفتم. مطمئنا نگران بودم زیرا همیشه آرزوی بردن او را داشتم.

پنج خواهر ویلیامز

بله درست است! سرنا و ونوس همراه با سه خواهر دیگرشان به نام های یتونده، ایشا و لیندری پرایس بزرگ شده و این سه خواهر کمک زیادی به دو خواهر مشهور خود برای رسیدن به این میزان از موفقیت و شهرت کرده اند.

این ۵ خواهر مادر مشترکی دارند که نام او اوراسین پرایس است اما پدر ونوس و سرنا به سه خواهر دیگر مشترک نیست زیرا سه خواهر دیگر از ازدواج مادر خانواده با مردی به نام یوسف رشید هستند که در هنگام کودکی این دختران از دنیا رفته است. اگر چه بسیاری از طرفداران ونوس و سرنا ویلیامز اطلاعات زیادی در مورد این خواهران ناتنی پشت پرده ندارند اما با کمی تحقیق می توان اطلاعات جالبی در مورد آن ها بدست آورد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با واقعیاتی در مورد خواهران ناتنی ویلیامز آشنا کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پائولو سرجیو
زندگی شخصی

داستان زندگی خواهران ویلیامز در کودکی بیشتر شبیه داستان یک فیلم است. در دهه ۸۰، ریچارد ویلیامز بعد از تماشای مسابقه تنیس یک زن تنیسور رومانیایی به نام ویرجینیا روزیچی که جایزه ۴۰٫۰۰۰ دلاری را برای وی در پی داشت، تصمیم گرفت که دو دخترش، ونوس و سرنا ویلیامز، وارد دنیای تنیس حرفه ای شوند. او خود آموزش دخترانش را بر عهده گرفت و در تمام این مدت، فرزندان ناتنی خود را نیز به کمک دخترانش فرا می خواند. این خواهران مسئولیت نگه داشتن توپ ها را برای ونوس و سرنا داشتند و توپ های پرتابی را در ماشین مخصوص پرتاب قرار داده و در ادامه آن ها را جمع آوری می کردند.

آن ها تا سن ۱۸ سالگی هر شب رأس ساعت ۱۰ شب به رختخواب می رفتند و در تمام این سال ها جز خواهران خود هیچ دوستی نداشتند. این قوانین سختگیرانه از طرف پدرشان برای آن ها تعیین شده بود. خواهران ویلیامز و پرایس، به جای بیرون رفتن با دوستان خود و خوشگذرانی، تمام دوران نوجوانی خود را در کنار یکدیگر گذراندند. آن ها در اتاقی با تنها ۴ رختخواب می خوابیدند. سرنا که کوچکترین دختر خانواده بود معمولاً مجبور بود رختخواب خود را عوض کند و در میان خواهرانش بیش از همه به ونوس علاقه داشت.

مسابقات استرالیا

ونوس ویلیامز درمسابقه فینال اوپن استرالیا در سال ۲۰۱۷ بازی را به خواهر کوچکترش واگذار کرد و در پایان مسابقه از خواهران خود تشکر نمود اما این تشکر با توجه به عدم حضور ایشا پرایس در میان حاضران جنجالی شد. ونوس در سخنرانی خود پس از پایان بازی .و قبل از تشکر از اعضای تیم مربیان خود و تبریک به سرنا، چنین گفت:« از این که توانستم تمام شب را در برابر چشمان شما بازی کنم بسیار خوشحالم. بسیار به شما افتخار می کنم. شما به اندازه دنیا برایم مهم هستید». سپس ونوس برگشت و گفت:«خواهر ایشا، کجایی تو؟». وقتی که وی متوجه شد خواهر ناتنی اش در میان تماشاگران نیست گفت:« اوه لعنتی، اون نیومده؟».

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ارسون یانال

سپس در حالی که تماشاگران شروع به خندیدن کردند، ونوس خود را جمع و جور کرده و گفت:« فهمیدم. خیلی سخته. فهمیدم. ایشا، دوستت دارم”. بعد از پایان مسابقه بود که رنی استابز که یکی از تنیسورهای استرالیایی حاضر در مسابقات بود در مورد این حادثه چنین گفت:« ایشا به هتل برگشت و مسابقه را از تلویزیون تماشا کرد… او نمی خواست در محل مسابقه حضور داشته باشد. او گفت به محض این که بازی تمام شود بار دیگر به آنجا باز خواهد گشت».

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ونوس ویلیامز
4.6/5 - (110 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه