بیوگرافی کارولین وزنیاکی

5 سال پیش
بیوگرافی کارولین وزنیاکی
Rate this post

بیوگرافی کارولین وزنیاکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کارولین وزنیاکی (زادهٔ ۱۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۰) تنیسوری حرفه‌ای از دانمارک با اصلیتی لهستانی است که در اُدِنْسه به دنیا آمد.

زندگینامه کارولین وزنیاکی

بیوگرافی کارولین وزنیاکی

فعالیت ورزشی

از هفت‌سالگی تحت آموزش پدرش در زمینهٔ تنیس قرار گرفت و تاکنون به ۱۸ عنوان دبلیوتی‌ای دست یافته و یک مرتبه در سال ۲۰۰۶ به فینال نوجوانان آزاد استرالیا راه یافت. کارولین در رتبهٔ ۱ برترین تنیسورهای زن قرار داشت که بالاترین رتبهٔ او نیز بود، اما با شکست‌های پی‌درپی، این رتبه را از دست داد. او در سال ۲۰۰۸ به‌عنوان پدیدهٔ جدید مسابقات شناخته شد.

مدل لباس شنا
کارولین وزنیاکی در سال ۲۰۱۵ میلادی به دنبال دیگر ستارگان تنیس انفرادی زنان نظیر اشتفی گراف (۱۹۹۷)، سرینا ویلیامز (۲۰۰۴)، ونوس ویلیامز (۲۰۰۵)، ماریا شاراپووا (۲۰۰۶)، آنا ایوانوویچ (۲۰۱۰) و رافائل نادال (۲۰۱۲)، برای شماره ویژه شماره ویژه لباس شنای Sports Illustrated با لباس شنای نقاشی شده، مقابل دوربین قرار گرفت. طراحی یک لباس شنا بر بدن وزنیاکی توسط متخصصین گریم و آرایش، نقاشی شد. وی برای عکسبرداری به جزیره‌ای در گرانادا سفر کرد.

پردرآمدترین تنیسورهای دنیا بین ژوئن ۲۰۱۲ و ژوئن ۲۰۱۳، جمعاً ۶۰ میلیون دلار جایزه گرفتند و بیش از سه برابر این رقم را از تبلیغات، نمایش ها و هزینه های حضور در مراسم مختلف دریافت کرده اند نام کارولین وزنیاکی جزء این فهرست قرار دارد که کل درآمد آن ۱۳٫۶میلیون دلار که از این میزان ۲٫۶ میلیون دلار جایزه نقدی و ۱۱ میلیون دلار از تبلیغات بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مصطفی حیدری

مشخصات

نام : کارولین وزنیاکی
کشور: دانمارک
اقامت: مونت کارلو، موناکو
تاریخ تولد: ۱۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۰
محل تولد: ادنسه، دانمارک
قد: ۱۷۷ سانتی‌متر
تبدیل به حرفه‌ای: ۱۸ ژوئیهٔ ۲۰۰۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارولین وزنیاکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه