بیوگرافی آنجلیک کربر

5 سال پیش
بیوگرافی آنجلیک کربر
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آنجلیک کربر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آنژلیک کربر (آلمانی: Angelique Kerber؛ زادهٔ ۱۸ ژانویهٔ ۱۹۸۸) تنیس‌باز اهل آلمان است.

زندگینامه آنجلیک کربر

بیوگرافی آنجلیک کربر

فعالیت ورزشی

وی در حال حاضر رده نخست جدول انجمن تنیس زنان (WTA) را در اختیار دارد. او از سال ۲۰۰۳ وارد دنیای حرفه‌ای تنیس شد و با رسیدن به نیمه نهایی (اوپن آمریکا) در سال ۲۰۱۱، به شهرت رسید. کربر در دسامبر ۲۰۱۶ مسن‌ترین تنیسوری بود که تا آن زمان به رده اول جدول راه یافته بود. کربر در المپیک تابستانی ۲۰۱۶ برزیل به عنوان نماینده آلمان در بازیها شرکت کرد و مدال نقره المپیک را به خانه برد.

کربر به عنوان ورزشکار سال آلمان در سال ۲۰۱۶ میلادی برگزیده شد.

قهرمان ویمبلدون

در فینال رقابت های ویمبلدون زنان آنجلیک کربر به مصاف سرنا ویلیامز آمریکایی رفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

نتایج دو ست این بازی ٦-٣ و ٦-٣ بود.

بدین ترتیب کربر سومین قهرمانی خود در مسابقات گرند اسلم را کسب کرد. او پیش از این در سال ٢٠١٦ دو بار قهرمان مسابقات گرند اسلم تنیس شده بود.

سرنا ویلیامز تا کنون هفت بار قهرمان مسابقات ویمبلدون و بیست و سه بار قهرمان گرند اسلم شده است. او بعد از بچه دار شدن ریکاوری طولانی مدتی داشت که باعث شد از مسابقات تنیس فاصله بگیرد.

نخستین قهرمانی

آنجلیک کربر تنیس‌باز حرفه‌ای آلمانی با شکست سرنا ویلیامز در مسابقات آزاد استرالیا ۲۰۱۶، نخستین عنوان قهرمانی در مسابقات گراند اسلم® را به دست آورد. او توانست در همان سال رتبه ۱ جهان را از آن خود کند. او تنیس را در سن سه سالگی آغاز کرد و در ۱۵ سالگی به تنیس‌بازی حرفه‌ای تبدیل شده بود. پشتکار کربر هنگامی به ثمر نشست که او توانست در مسابقات آزاد آمریکا ۲۰۱۱ در نیویورک از بازیکنی با رتبه ۹۱ به شگفتی‌ساز نیمه‌نهایی تبدیل شود. کربر از آن اتفاق به عنوان لحظه تحول چشمگیر خود یاد می‌کند و در آن مکان بود که تصمیم گرفت یک ساعت رولکس به خود هدیه دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیمبرلی هیل

وی می گوید:

واقعاً خوشحال بودم، زیرا در میان بازیکنان شماره ۱ جهان بیشترین سن را داشتم. فراز و نشیب‌های بسیاری داشته‌ام که از آنها درس گرفتم و بسیار بیشتر از پنج یا ده سال پیش از این ورزش لذت می‌برم. به همین خاطر است که از رسیدن به رتبه اول در آن سن بسیار خوشحال بودم. هنگامیکه ۱۵ ساله بودم آرزوی رسیدن به جایگاهی را که امروز در آن هستم داشتم. ولی به آن سادگی که فکر می‌کردم نبود.

در اولین فینال مسابقات گراند اسلم بسیار نگران و پریشان بودم زیرا نمی‌دانستم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. ولی با خودم فکر کردم: «بسیار خوب، باید از این فرصت استفاده کنی، زیرا نمی‌دانی که در تمام زندگیت در یک، دو یا سه فینال گراند اسلم دیگر بازی خواهی کرد.» و به زمین مسابقه رفتم تا به همه نشان دهم که یکی از بهترین‌ها هستم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنجلیک کربر
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه