بیوگرافی گاربینیه موگوروسا

5 سال پیش
1.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی گاربینیه موگوروسا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گاربینیه موگوروزا (اسپانیایی: Garbiñe Muguruza؛ زادهٔ ۸ اکتبر ۱۹۹۳) یک تنیس‌باز اهل اسپانیا است.

زندگینامه گاربینیه موگوروسا

بیوگرافی گاربینیه موگوروسا

فعالیت ورزشی

 وی در کشور کلمبیا متولد شده و در کشور سوئیس اقامت دارد.

وی در سال ۲۰۱۶ توانست به اولین گرند اسلم دوران حرفه‌ای خود دست یابد.

ویمبلدون

موگوروزا در شرایطی پا به مسابقات ویمبلدون می گذاشت که در آخرین رده بندی تور WTA در روز شروع بازی‌ها با اختلافی ۹۱۸ امتیازی در رده دوم بود و این بعنی در صورت قهرمانی در بازی‌ها شانس خوبی برای پائین کشیدن سرنا ویلیامز از صدر رده بندی جهانی می داشت. وی در قرعه کشی مسابقات در نیمه پائینی جدول قرار داشت و در گام اول توانست کامیلا جورجی از ایتالیا را در سه ست و با نتیجه ۲-۱ از پیش رو بردارد.

گاربینیه موگوروسا، تنیس‌باز اسپانیایی-ونزوئلایی، تنها پنج سال داشت که والدینش تصمیم گرفتند برای حمایت از حرفه او به کشوری دیگر مهاجرت کنند و آن زمان بود که او اهمیت تعهد را متوجه شد. ۱۶ سال طول کشید تا نهایتا موگوروسا در سال ۲۰۱۴ شروع به اوج گرفتن کرد. او اولین رولکس خود را پس از آن سال پر از موفقیت خرید تا برای او یادآور قرار گرفتن برای اولین بار در جمع ۲۰ بازیکن برتر باشد – و این‌که هیچ تلاشی بی پاسخ نخواهد ماند.

جملات قصار

هر بار که وارد زمین مسابقه می‌شوم می‌دانم که باید شجاع باشم. در آن لحظه باید نترس باشید. داشتن ترس چیز خوبی است، به شما یادآوری می‌کند که با تمام وجود می‌خواهید به هدف خود برسید. من عاشق برنده شدن هستم، عاشق این هستم که وارد زمین شوم و بازی کنم و روحیه جنگندگی داشته باشم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم تهامی

” پدر و مادرم قید همه آن چیزهایی که داشتند را زدند تا من بتوانم به یک تنیس‌باز حرفه‌ای تبدیل شوم. من آموختم که هیچ تلاشی بی‌پاسخ نخواهد ماند.”

مسیر بسیار طولانی‌ای را طی کردم تا در تنیس به موفقیت برسم. همه چیز به آماده‌سازی پیش از تورنمنت‌ها بستگی دارد، زیرا هنگامی‌که وارد زمین مسابقه می‌شوید همه چیز فوق‌العاده به نظر می‌رسد: همه تماشاچیان ما را در میان آن زمین بزرگ و با آن لباس‌های دوست‌داشتنی می‌بینند، اما آن زندگی واقعی نیست. زندگی واقعی در رختکن است، جاییکه هیچکس نمی‌بیند، با اشک‌ها و ترس‌های قبل و بعد از بازی و ساعت‌های بی‌پایان تمرین.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گاربینیه موگوروسا
1.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه