بیوگرافی مارتینا هینگیس

5 سال پیش
بیوگرافی مارتینا هینگیس
Rate this post

بیوگرافی مارتینا هینگیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارتینا هینگس (متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۰ در کوشیتهٔ چک‌اسلواکی) تنیسوری حرفه‌ای و بازنشسته است که برای ۲۰۹ هفته (درمجموع) در ردهٔ ۱ جهان قرار داشت.

زندگینامه مارتینا هینگیس

بیوگرافی مارتینا هینگیس

فعالیت ورزشی

او برندهٔ پنج عنوان گرنداسلم انفرادی شد؛ سه عنوان آزاد استرالیا، یک عنوان قهرمانی ویمبلدون، و یک عنوان آزاد آمریکا. او هم‌چنین برندهٰ ۹ عنوان دونفرهٰ گرنداسلم شد که در سال ۱۹۹۸ موفق به کسب هر چهار گرنداسلم در بخش دونفره شد. او سابقهٰ قهرمانی در بخش مختلط گرنداسلم را نیز دارد.

مارتینا در ویمبلدون ۱۹۹۶ و تنها در حالی که ۱۶ سال و یک ماه سن داشت به همراه هلنا سوکوا به مقام قهرمانی رسید تا جوان‌ترین قهرمان گرند اسلم تاریخ لقب بگیرد. حریفان او مادر شدند یا به سن بازنشستگی رسیدند؛ اما حالا نوبت نسل‌های بعدی است تا به او ببازند!

مصدومیت

مصدومیت‌های پی در پی لیگامنت هر دو زانویش در سن ۲۲ سالگی و زمانی که ۴۰ عنوان انفرادی و ۳۶ عنوان تیمی کسب کرده بود باعث شد برای مدتی از دنیای حرفه‌ای تنیس خداحافظی کند. سه سال بعد دوباره برگشت؛ اما مصدومیت‌ها دست از سر زن شماره یک تنیس دنیا برنمی‌داشتند و او مجددا از میادین خداحافظی کرد و پس از آن فقط در سطح پیشکسوتان به مبارزه ادامه داد.

زندگی پر حاشیه و پر رفت و آمدی داشت. سال ۲۰۰۷ به دلیل مصرف کوکایین دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد. مدتی با گارسیا بازیکن گلف، دورانی با استپانک، هوبرگر، آنوسو، نورمن و دوره‌ای با سول کمپل فوتبالیست مشهور انگلیسی زندگی کرد. مدتی به دلیل دعواهای خانوادگی و ضرب و شتم از دست پلیس متواری بود؛ اما هیچ‌یک از این اتفاقات باعث نشد تسلیم شود و پا پس بکشد. او دوباره برگشته و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها قصد رفتن داشته باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حجت حق‌وردی

مارتینا می‌تواند قهرمان شود. خطا کند. زمین بخورد. سال‌ها از دنیای قهرمانی دور باشد، اما برگردد و دوباره بایستد. هر چیزی را خواست به چنگ بیاورد و اگر نخواست، عذرش را بخواهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارتینا هینگیس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه