بیوگرافی آنا کورنیکوا

5 سال پیش
4/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی آنا کورنیکوا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آنا سرگیونا کورنیکوا (به روسی: Анна Сергеевна Курникова) (زاده ۷ ژوئن ۱۹۸۱ در مسکو، شوروی) یک تنیسور نیمه بازنشسته اهل روسیه است.

زندگینامه آنا کورنیکوا 

بیوگرافی آنا کورنیکوا

فعالیت ورزشی

وی در حال حاضر از ورزش تنیس خداحافظی کرده است.

زندگی شخصی

در حال حاضر او دارای روابط عاطفی با انریکه ایگلسیاس خواننده مشهور است.

آنا کورنیکوا ( Anna Kournikova ) و انریکه ایگلسیاس ( Enrique Iglesias ) بعد از ۱۶ سال نامزدی پدر و مادر یک دوقلو دختر و پسر شدند! به گفته ی TMZ Reporter و Us Weekly این تنیسور سابق روس و انریکه روز شنبه ۱۶ دسامبر در شهر میامی ( Miami ) صاحب یک دختر به نام لوسی ( Lucy ) و پسر به نام نیکلاس ( Nicholas ) شدند. البته مدت زمان حاملگی وی کاملا خصوصی طی شده است. آنا کورنیکوا هیچوقت عکسی که نشان دهنده ی حاملگی اش بود در شبکه های مجازی پست نکرد. او ۳۶ ساله بوده و انریکه ۴۲ ساله است.

البیته انریکه و آنا هیچکدام خبری مبتنی بر این اتفاق را در شبکه های اجتماعی رسمی شان تایید نکرده اند. البته این دو مسایل خصوصی خود را خیلی کم در اینترنت منتشر می کنند. این دو سلبریتی در سال ۲۰۰۱ و یکی از موزیک ویدیوهای انریکه ایگلسیاس باهم آشنا شدند.

داستان زندگی عاشقانه با انریکه

انا کورنیکوا تنیسر معروف روسی نزدیک به ۸ سال است که با انریکه رابطه دارد طی شایعات وسیع انها با هم ازدواج کرده ودارند بچه دار میشوند ولی این خبر ها توسط هیچکدام تایید نشده البته انریکه گفته که به زودی ازدواج خواهند کردند عشق بین انریکه وانا پایدار وخیلی زیباست و انریکه به خاطر انا هرکاری میکند یکی از بزرگترین کارهایش این بوده که وقتی برادر انریکه داشته ازدواج میکرده انریکه به همراه دوست دخترش انا در مسافرت به سر می بردند البته خولیو پدر انریکه وپدر انا در مصاحبه هایشان گفتند که دو خانواده برای عروسی انها چشم به راهند وبه زودی خبرهای خوشی از این زوج خواهیم شنید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود یاوری

انا وانریکه اولین بار همدیگر را در در یکی از مسابقات انا همدیگر را دیده اند چون انریکه عاشق تنیس بوده در این مسابقه انها باهم اشنا شده ورابطه انها در همان زمان اغاز شده .وانریکه گفته که نمیخواهد رابطه اش با انا مثل رابطه پدرش با مادرش شود ومیخواهد همیشه در کنار انا بوده وباهم تشکیل خانواده بدهند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنا کورنیکوا
4/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه