بیوگرافی دومینیک تیم

5 سال پیش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی دومینیک تیم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دومینیک تیم (انگلیسی: Dominic Thiem؛ زادهٔ ۳ سپتامبر ۱۹۹۳) یک تنیس‌باز اهل اتریش است.

زندگینامه دومینیک تیم 

بیوگرافی دومینیک تیم

فعالیت ورزشی

دومینیک تیم در سال ۲۰۱۶ عملکردی عالی داشت. وی توانست در این سال ۴ عنوان قهرمانی ATP را به دست آورد. وی توانست در رقابت‌های تنیس اشتوتگارت با غلبه بر فیلیپ کولشرایبر آلمانی در فینال به قهرمانی برسد.

او در نیمه نهایی بازی‌ها راجر فدرر را شکست داد.

وی بعدها پیروزی برابر راجر فدرر را رؤیایی توصیف کرد.

پیشرفت روزافزون

با اینکه وقتی از کارشناسان پرسیده می شود نام کسی را ببرند که می‌تواند سلطه بیگ فور را بشکند به نام او خیلی گذرا اشاره می شود، تیم با هر فصلی که گذشته جنبه های مختلف بازی اش را بهتر کرده است. شاید تیم به اندازه گریگور دیمیتروف یا میلوش روآنیچ پر زرق و برق نباشد، اما او با ذهنیت یک استادکار با تنیس برخورد می کند. او تنیسِ درصدی بازی می کند و سعی می کند تا با استفاده از زوایای تند زمین بازی را باز کند، مخصوصاً با فوروارد سوئینگ هایش.

سرمربی اش گانتر برزنیک، که سال هاست با او کار می کند، از همان سنین پائین ذهنیتی پولادین را در او به ودیعه گذاشت و او را تشویق کرد تا تا می تواند بازی کند. در شرایطی که بازیکنانی چون تیم ممکن است به استعداد هایشان تکیه کنند، برزنیک به او توصیه کرد که پیوسته بازی کند تا همواره آماده مسابقه باشد. با کار سختی که به بخشی از بدنش تبدیل شده، او توانایی این را به دست آورده است تا در بازی هایی که بهترین عملکرد خود را هم به نمایش نمی گذارد به پیروزی برسد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد رحمتی

او که یکی از بهترین فیزیک ها در تنیس را دارد، تبدیل به مرد آهنینی شده است که جسمانیتش به بزرگترین سلاح تهدید کننده اش بدل شده است. بر خلاف بسیاری از بازیکنان دیگر در گروه سنی اش، بدن تیم به بلوغ رسیده است و میزان قابل توجهی ماهیچه به هیکلِ زمانی نه چندان چشمگیرش اضافه کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دومینیک تیم
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه