بیوگرافی کوین اندرسون

5 سال پیش
بیوگرافی کوین اندرسون
Rate this post

بیوگرافی کوین اندرسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوین اندرسون (به انگلیسی: Kevin Anderson) (زاده ۱۸ مهٔ ۱۹۸۶ – ژوهانسبورگ) تنیس‌باز اهل کشور آفریقای جنوبی است.

زندگینامه کوین اندرسون 

بیوگرافی کوین اندرسون

فعالیت ورزشی

اندرسون در مسابقات بین‌المللی مهمی شرکت کرده است که می‌توان به صعود وی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس آزاد ویمبلدون در بخش دونفره اشاره کرد، بهترین رتبه وی در رتبه‌بندی جهانی تنیس ۲۵ (۲۰ مه ۲۰۱۳) بوده است.

قهرمانی در اتریش

فینال مسابقات تنیس اوپن وین اتریش و اوپن بازل سوئیس با قهرمانی کوین اندرسون و راجر فدرر به اتمام رسید. در فینال مسابقات ۵۰۰ امتیازی وین، کوین اندرسون با نتیجه ۶-۷ ۳-۶ از سد کی نیشیکوری ژاپنی عبور کرد تا ضمن دست یابی به ۵۰۰ امتیاز این مسابقات بتواند سهمیه حضور در مسابقات پایان فصل نیتو لندن را به دست بیاورد.

رقابتی طولانی با فدرر و پیروزی ارزشمند

حاصل بیش از چهار ساعت رقابت میان راجر فدرر و کوین اندرسون، حذف اسطوره تنیس از رقابت‌های ویمبلدون بود.

پر افتخارترین تنیسور مرد تاریخ که با پیروزی آسان در برابر مانارینو از فرانسه به این مرحله رسیده بود، در برابر کوین اندرسون از آفریقای جنوبی قرار گرفت، تنیسوری که در چهار تقابل قبلی خود با فدرر، حتی یک ست را هم نبرده بود.

در این دیدار نیز فدرر با شروع طوفانی خود، ست اول را ۶-۲ برد، اما در ست دوم مشکلاتش با سرویس‌های اندرسون بلند قامت شروع شد. او اگرچه سخت، اما در ست دوم هم در تای برک پیروز شد تا یک ست تا پیروزی فاصله داشته باشد. در ست سوم، درحالی که فدرر تنها یک امتیاز با پیروزی فاصله داشت، جنگندگی اندرسون باعث شد تا ست سوم به سود تنیسور اهل آفریقای جنوبی به پایان برسد. این پیروزی در ست سوم، باعث شد تا اندرسون در ست چهارم هم عملکرد خوبی داشته باشد و درحالی که به وضوح عملکرد بهتری داشت، با نتیجه ۶-۴ پیروز شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنتونیو والنسیا
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوین اندرسون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه