بیوگرافی کارولینا پلیشکووا

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کارولینا پلیشکووا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کارولینا پلیشکووا (انگلیسی: Karolína Plíšková؛ زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۹۲) یک تنیس‌باز اهل جمهوری چک است.

زندگینامه کارولینا پلیشکووا 

بیوگرافی کارولینا پلیشکووا

فعالیت ورزشی

از شکست انجلیک کربر در دور چهارم ویمبلدون و مسجل شدن سقوط وی از صدر جدول، روز گذشته سیمونا هالپ، مدعی اصلی جایگزینی او نیز برابر جو کونتا شکست خورد تا کارولینا پلیشکووا، تنیس‌باز اهل جمهوری چک که در هفته اول مسابقات حذف شده بود، لقب شماره یک جدید جهان را به خود اختصاص دهد.

پلیشکووا در دور دوم رقابت‌های تنیس ویمبلدون با شکست مقابل ریباریکووا، پدیده این دوره از مسابقات، خداحافظی زودهنگامی با سومین گرند اسلم سال داشت.

کارولینا پلیشکووا، اولین تنیس‌باز زن از جمهوری چک خواهد بود که افتخار قرارگرفتن در صدر جدول رده‌بندی جهانی را به دست می‌آورد. او هم‌چنین ۲۳مین شماره یک تاریخ تنیس زنان خواهد بود. مارتینا ناوراتیلوا، اسطوره تنیس زنان که زاده کشور چک است در هنگام رسیدن به جایگاه نخست تنیس زنان با ملیت ایالات متحده در مسابقات شرکت می‌کرد.

این بازیکن ۲۵ ساله با رسیدن به جایگاه نخست تنیس زنان به سلطه انجلیک کربر آلمانی که در مجموع ۳۴ هفته (به صورت ناپیوسته) را در صدر سپری کرد، پایان داد.

رسیدن پلیشکووا به صدر جدول نتیجه عملکرد رو به رشد او در طول یک سال گذشته بوده است؛ وی در این مدت چهار قهرمانی به دست آورد، در آزاد آمریکا به فینال رسید و در آزاد فرانسه و دو تورنمنت سطح بالای دیگر نیز موفق شد در جمع چهار نفر پایانی قرار بگیرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اریک توهیر

صدرنشینی این بازیکن بلندقامت در شرایطی به دست آمد که او تاکنون در هیچ یک از مسابقات گرند اسلم به قهرمانی نرسیده است. وی ششمین بازیکن تاریخ تنیس زنان است که بدون افتخارآفرینی در مسابقات گرند اسلم شماره یک می‌شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارولینا پلیشکووا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه