بیوگرافی کریستینا ملادنوویچ

5 سال پیش
بیوگرافی کریستینا ملادنوویچ
Rate this post

بیوگرافی کریستینا ملادنوویچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستینا ملادنوویس زادهٔ ۱۴ مهٔ ۱۹۹۳ یک تنیس‌باز اهل فرانسه است. او اصالتاً اهل صربستان است.

 زندگینامه کریستینا ملادنوویچ

بیوگرافی کریستینا ملادنوویچ

فعالیت ورزشی

مسابقات جایزه بزرگ سن پترزبورگ

تور جهانی تنیس زنان ( WTA ) در سال ۲۰۱۷ که به هشتمین ایستگاه خود رسیده است. مسابقات تنیس جایزه بزرگ سن پترزبورگ در سال ۲۰۱۷ از ۳۰ ژانویه آغاز شده و امروز ۶ فوریه مرحله فینال خود را پشت سر گذاشت. کریستینا ملادنوویچ از فرانسه و یولیا پوتینتسووا از روسیه امروز در چارچوب فینال رقابت‌های انفرادی تنیس جایزه بزرگ سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند.

کریستینا تنیسور ۲۳ ساله و صرب تباری است که با در دست داشتن تابعیت فرانسه به نمایندگی از این کشور در رقابت‌های تنیس زنان شرکت می‌کند. این تنیسور در یک دیدار سخت و نفس گیر رقیب خود را با نتیجه ۶-۲, ۶-۷ (۳), ۶-۴ مغلوب کرد و به اولین عنوان خود در سری مسابقات انجمن تنیس زنان ( WTA ) دست یافت.

کریستینا ملادنوویچ تنیسور شماره ۵۱ زنان جهان استعداد زیادی از خود در این مسابقات نشان داد و ثابت کرد حریف دست و پای بسته‌ای هم برای تنیسورهای دارای سید نیست. او پیش از این در این مسابقات ونوس ویلیامز فینالیست گرند اسلم آزاد استرالیا را از دور مسابقات اوت کرده بود.

یولیا پوتینتسووا ۲۲ ساله نیز اصالتا اهل روسیه است وی مدت زمانی را در مسابقات ورزشی برای قزاقستان رقابت می‌کرد اما مجددا این تنیسور شماره ۳۱ زنان جهان به نمایندگی از کشور محل اقامتش در رقابت‌ها شرکت می‌کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الساندرو کاستاکورتا

ملادنوویچ حالا بعد از روبرتا وینچی مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ سن پترزبورگ سال ۲۰۱۷ است.

شکست شاراپووا

کریستینا ملادنوویچ تنیسور جوان فرانسوی در نیمه نهایی تنیس جایزه بزرگ پورشه همانطور که مدعی شده بود ماریا شاراپووا را مغلوب خود کرد. ملادنوویچ در دیداری که ۲ ساعت و ۳۸ دقیقه به طول انجامید و با نتیجه ۳-۶، ۷-۵، ۶-۴ تنیسور روس را با شکست بدرقه کرد.

پنج بار قهرمان گرند اسلم‌ها در این مسابقه شروع خوبی داشت و ست اول را به نفع خود به پایان رساند اما او خستگی را عامل باخت در دو ست بعدی دانست و اظهار نومیدی کرد. اما اعلام کرد که تمرکزش بر روی مسابقات رم، مادرید و گرند اسلم آزاد فرانسه است.

در مقابل ملادنوویچ ۲۳ ساله بازی در برابر ستاره تنیس زنان جهان را کمی سخت معرفی کرد و با بیان اینکه همه می‌دانیم او یک تنیسور حرفه‌ای و باتجربه است، اعلام کرد از صعود به فینال هیجان زده است. کریستینا ملادنوویچ پیش از این آنجلیک کربر آلمانی اصلی‌ترین بخت پیروزی در این مسابقات با تجربه دو بار قهرمانی در تنیس جایزه بزرگ پورشه را در زادگاه خود از پیش رو برداشته بود. شماره ۱۹ تنیس زنان جهان در فینال این رقابت‌ها به مصاف لورا سیگموند تنیس باز ۲۹ ساله آلمانی و شماره ۴۹ تنیس زنان جهان برود. این دیدار امروز ۳۰ آوریل برگزار می‌شود تا تکلیف صاحب پورشه ۹۱۱ کاررا کروک مشخص شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستینا ملادنوویچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه