بیوگرافی جان ایسنر

5 سال پیش
بیوگرافی جان ایسنر
Rate this post

بیوگرافی جان ایسنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جان ایسنر (به انگلیسی: John Isner) (زاده ۲۶ آوریل ۱۹۸۵ – گرینزبورو، کارولینای شمالی) تنیس‌باز اهل کشور ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه جان ایسنر 

بیوگرافی جان ایسنر

فعالیت ورزشی

ایسنر در مسابقات بین‌المللی مهمی شرکت کرده‌است که می‌توان به صعود وی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس آزاد آمریکا و مسابقات تنیس بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ اشاره کرد، بهترین رتبه وی در رتبه‌بندی جهانی تنیس ۹ (۶ آوریل ۲۰۱۲) بوده‌است.

رکورد طولانی‌ترین مسابقه تنیس
جان ایسنر رکورددار طولانی‌ترین مسابقه تنیس در مقابل نیکولا مای تنیسور فرانسوی در مسابقات تنیس آزاد ویمبلدون ۲۰۱۰ است، این رقابت که در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۰ پس از دوبار توقف به دلیل کمبود نور در ۲۴ ژوئن ۲۰۱۰ با برتری ایسنر به پایان رسید، این دو تنیس‌باز رکوردهایی مانند طولانی‌ترین زمان بازی (۱۱ ساعت و ۵ دقیقه) و طولانی‌ترین ست (۱۳۸ دقیقه – ست پنجم) در تاریخ تنیس جهان برجای گذاشتند.

مسترز شانگهای

جان ایسنر و جک ساک با پیروزی در فینال قهرمان بخش دو نفره مسترز شانگهای شدند.

در فینال این رقابت ها ساعاتی پیش تیم دو نفره ایسنر و ساک موفق شد در دو ست متوالی تیم دو نفره جان پیرس و هنری کونتینن را شکست دهند و به مقام قهرمانی در این مسابقات دست یابند.

آنها این بازی را در دو ست متوالی و با نتایج مشابه ۶-۴ به سود خود به پایان بردند. مسابقات مسترز شانگهای ۱۰۰۰ امتیازی بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جان ایسنر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه