بیوگرافی نیک کیریوس

5 سال پیش
بیوگرافی نیک کیریوس
4.8/5 - (20 امتیاز)

بیوگرافی نیک کیریوس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نیک کیریوس زادهٔ ۲۷ آوریل ۱۹۹۵ یک تنیس‌باز اهل استرالیا است.

 زندگینامه نیک کیریوس

بیوگرافی نیک کیریوس

فعالیت ورزشی

به رغم کارنامه اخلاقی نه چندان قابل دفاع کیریوس در ماه‌های اخیر، برخی هم معتقند که نباید از او یک هیولا ساخت.

اندی ماری، مرد شماره ۳ تنیس جهان که حریف احتمالی کیریوس در نیمه‌نهایی جام دیویس (ماه آینده در گلاسکو) است، موضعی ملایم‌تر داشت و گفت با این که به هیچ عنوان کار او را قابل تایید نمی‌داند، اما معتقد است که باید به این استرالیایی فرصتی برای نفس کشیدن داد:

“در سایر رشته‌ها و به خصوص ورزش‌های تیمی این نوع حرف‌ها زده می‌شود.

در تنیس کارهای مشخصی است که شما نباید انجام دهید و این هم یکی از آنهاست. امیدوارم که او از این قضیه درس بگیرد. نیک پسر کاملا بدی نیست، او جوانی است که زیر توجه بسیار زیاد، بزرگ می‌شود. در چند ماه اخیر مسائل منفی زیادی در مورد او به وجود آمده که کنار آمدن با آن کار آسانی نیست.”

حاشیه ها

ماجرای توهین جنسی به رقیب

تنیس‌باز استرالیایی مدتی است که تلاش می‌کند به همه بقبولاند به همان اندازه که در تنیس استعداد دارد، در نابود کردن استعدادش با کارهای عجیب و غریب هم مستعد است. این تنیس‌باز ۲۰ ساله در ویمبلدون و مقابل ریچارد گاسکه، ناگهان هوس کرد که سرویس‌های حریف را پاسخ ندهد.

مدتی بعد در جام دیویس، نارضایتی‌اش را از حضور در تیم ملی استرالیا نشان داد و در نتیجه در بازی دوم انفرادی، تیم گروث جای او را گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گاربینیه موگوروسا

اما در مسابقه چهارشنبه گذشته با استن واورینکا در مسابقات راجرز کاپ بود که کیریوس، تک‌خال رفتارهای نامناسب خود را روی زمین کوبید. او در حین مسابقه حرفی «بی‌ادبانه» زد که توسط صدابرداران تلویزیونی ضبط شد:”کوکیناکیس (تنیس باز استرالیایی و دوست کیریوس)، با دوست دخترت خوابیده.

متاسفم که این را بهت می‌گم رفیق!”

او در بخش دیگری از مسابقه هم زیر لب و در اشاره به حریف سوئیسی‌اش گفت:

“با یه دختر ۱۸ ساله می خوابه!”

اشاره کیریوس به دونا وکیچ، تنیس‌باز اهل کرواسی و نفر ۱۲۷ رده‌بندی جهانی است که گفته می‌شود مدتی است با واورینکا دوست شده و در چند مسابقه بین همراهان واورینکا در ورزشگاه حاضر شده و مسابقات قهرمان اوپن فرانسه را از نزدیک دیده است. تاناسی کوکیناکیس هم تنیس‌باز استرالیایی و یونانی‌تباری است که ۱۹ سال دارد و سال گذشته همراه وکیچ در تنیس دونفره مختلط جام آزاد استرالیا شرکت کرده بود.

واورینکا که در ست سوم مسابقه مقابل کیریوس به دلیل مصدویمت کمر، کنار کشید، در حین بازی متوجه حرف‌های کیریوس نشد، اما آن‌طور که کریستوس، برادر نیک کیریوس در صفحه فیسبوکش نوشته است، در راهروهای رختکن حسابی از خجالت کیریوس درآمد: “با دو دستش نیک را گرفت و کلی مزخرفات توهین‌آمیز به او گفت.

این مرتیکه شانس آورد که من آن‌جا نبودم، وگرنه کاری می‌کردم که از چند مسابقه بعدی هم کنار بکشد.”

واورینکا، همچنین در توئیتر هم به انتقاد از کیریوس پرداخت و نوشت: “آن حرف را من به بدترین دشمنم هم نمی‌زنم.

این همه پستی پذیرفتنی و باورکردنی نیست.”

کیریوس بعد از بازی در فیسبوک از واورینکا عذرخواهی کرد.

اما او در بازی روز بعد مقابل جان ایسنر توسط تماشاگران هو شد و در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه یکبار دیگر عذرخواهی کرد: “من هم به صورت خصوصی و هم رسمی و علنی از او معذرت خواستم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیلیپ نایت

می دانید که جریمه هم شدم …

دیروز واورینکا در راهرو مرا دیدم و طبیعتا به طرفم آمد که تعجبی نداشت. ازش معذرت خواستم.

طبیعتا خیلی عصبانی بود و من باید با او کنار می آمدم.”

انجمن تنیس حرفه‌ای مردان کیریوس ۲۰ ساله را ۶۴۰۰ پوند جریمه کرد، اما انتقادات از حرف‌های او تمام نشد و مشاهیر تنیس در توئیتر به رفتار کیرویس اعتراض کردند. مارتینا ناوراتیلوا، دارنده ۱۸ گرند‌اسلم نوشت: “او باید با چیزی بیش از جریمه روبرو شود.

(تنیس) جای این گونه رفتارها نیست.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیک کیریوس
4.8/5 - (20 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • حسین روحی ورکانه
    2 سال پیش

    از این گونه ورزشکار های بی ادب متنفرم 😈😈😈😈