بیوگرافی داوید فرر

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی داوید فرر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

داوید فرر (به اسپانیایی: David Ferrer) (زاده ۲ آوریل ۱۹۸۲ – خاوه‌آ) تنیس‌باز اهل کشور اسپانیا است.

زندگینامه داوید فرر 

بیوگرافی داوید فرر

فعالیت ورزشی

فرر در مسابقات بین‌المللی مهمی شرکت کرده‌است که می‌توان به صعود وی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تنیس آزاد استرالیا، مسابقات تنیس آزاد فرانسه و مسابقات تنیس آزاد آمریکا و همچنین کسب نایب قهرمانی مسترز کاپ ۲۰۰۷ و مقام چهارم تنیس در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ در بخش دونفره اشاره کرد، بهترین رتبه وی در رتبه‌بندی جهانی تنیس ۴ (۲۵ فوریه ۲۰۰۸) بوده‌است.

تعریف و تمجید از رافائل نادال

داوید فرر در المپیک ۲۰۱۲ لندن همراه با فلیسانو لوپز در مرحله نیمه نهایی شکست خوردند و راهی بازی رده بندی شدند که در این مرحله نیز مغلوب زوج فرانسوی جولین بنتو و ریچارد گاسکه شدند تا از کسب مدال برنز نیز بازبمانند.

فرر در این خصوص گفت:

آن شکست بدترین شکست من بود. ما در یک قدمی مدال بودیم ولی باختیم. بسیار اتفاق غم انگیزی بود. با این حال در آن روز من و فلیسیانو هرگز فکر نمی کردیم در المپیک دیگر بازی کنیم اما اکنون من در حال آماده شدن برای المپیک هستم.
همچنین فرر پیش بینی جالبی از المپیک داشته است:

نادال مدال طلا را خواهد برد و من هم مدال نقره می گیرم. نواک هم سوم می شود و برنز می گیرند. در بخش زنان هم کارالا سوارز ناوارو قهرمان می شود و گاربینه موگوروزا دوم. مدال برنز هم به سرنا ویلیامز می رسد.البته اگر من قهرمان المپیک بشوم موهایم را می زنم. (باخنده)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یوسف قادریان
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی داوید فرر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه