بیوگرافی عبدالله ناصری

5 سال پیش
بیوگرافی عبدالله ناصری
3.5/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی عبدالله ناصری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عبدالله ناصری (زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۷۱ – اهواز) بازیکن خط دفاعی تیم فوتبال سایپا است که در لیگ برتر ایران بازی می‌کند.

زندگینامه عبدالله ناصری 

بیوگرافی عبدالله ناصری

فعالیت ورزشی

دایی یک تنه تیم را پشتیبانی می کند

هافبک نارنجی‌پوشان با اشاره به مشکلات این تیم، مدعی شد حضور دایی سهم زیادی در موفقیت‌ها و بی توجهی آنها به مشکلات داشته است.

عبدالله ناصری، بازیکن سایپا برابر تیم سابق خود قرار گرفت و نمایش موفقی به جا گذاشت. او درباره این بازی و پیروزی برابر فولاد خوزستان گفت: انگیزه زیادی داشتیم تا بعد از هفته‌ها به پیروزی برسیم. خودم نیز شخصا انگیزه زیادی برای این بازی داشتم. بعد از مشکلات بزرگی که داشتیم طی چند روز اخیر تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتیم و برای این دیدار آماده بودیم.

وی ادامه داد: فولاد با توجه به ناکامی در دو هفته قبلی انگیزه زیادی داشت تا برابر ما به نتیجه برسد اما ما به دنبال رسیدن به سه امتیاز خانگی بودیم و خوشحالم که این اتفاق در نهایت رخ داد. باید در نظر بگیرید که تیم مشکلات زیادی داشت و در این میان تنها آقای دایی بود که بار مشکلات را به دوش می‌کشید و بزرگترین انگیزه ما ایشان بودند. باید هر طور شده در این بازی به نتیجه می‌رسیدیم و خوشحالیم که اکنون توانستیم گوشه‌ای از زحمات ایشان را جبران کنیم.

ناصری در پایان گفت: حذف از لیگ قهرمانان اتفاق بدی برای ما بود و واقعا تیمی که هدایت آن برعهده آقای دایی است جایش در این رقابت خالی خواهد بود. با این حال ما اکنون تمام تمرکزمان را روی ادامه مسابقات خواهیم گذاشت تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سجاد آشوری
گلزنی برابر پرسپولیس

هافبک سایپا در مورد اینکه با این نتیجه شرایط کورس بالای جدول کمی تغییر کرد گفت: چند تیم بالای جدول رقابت فشرده‌ای دارند و هنوز ۶ بازی دیگر هم باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است. ما بعد از دیدار معوقه با پیکان به مصاف پرسپولیس می‌رویم و با همین انگیزه بازی با استقلال هم تلاش می‌کنیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم و این تیم را شکست دهیم. بازی با استقلال که نتوانستم گل بزنم اما در دیدار با پرسپولیس تمام تلاشم را خواهم کرد تا در کنار تلاش برای موفقیت تیم، در گلزنی هم موفق باشم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عبدالله ناصری
3.5/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه