بیوگرافی روزبه شاه‌علیدوست

5 سال پیش
بیوگرافی روزبه شاه‌علیدوست
Rate this post

بیوگرافی روزبه شاه‌علیدوست به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

روزبه شاه‌علیدوست (زاده ۲۱ مهٔ ۱۹۸۶) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه روزبه شاه‌علیدوست 

بیوگرافی روزبه شاه‌علیدوست

فعالیت ورزشی

روزبه شاه علیدوست در مورد نتیجه بازی گفت: در کل بازی خوبی بود و ما تا آمدیم جا بیفتیم فکر می کنم ۱۰ دقیقه ای را بی نظم بازی کردیم ولی بعد از آن خوشبختانه نبض بازی را به دست گرفتیم و یک بازی خوب و روان انجام دادیم و در نهایت ۳ بار دروازه حریف را بازی کردیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران و انتقاد از مهدی ترابی با جدیت گفت: چه کسی چنین انتقادی را انجام داده است، مهدی خیلی مثمرثمر بوده و فکر می کنم عین فصل قبل خوب بازی کرده است.

پنالتی را همه بازیکنان بزرگ دنیا خر اب می کنند و من اصلا اینطور فکر نمی کنم.

وی در مورد بازیکنانی که این فصل به سایپا اضافه شده اند هم می گوید: قطعا بازیکنان مثمرثمری بودند که ما توانستیم آنها را جذب کنیم و امیدواریم که در ادامه فصل همین طور باشند و نتیجه ای که سال گذشته سایپا کسب کرده را تکرار کنیم.

شاه علیدوست در مورد حضور نخودکار در پایان بازی هم گفت: علی آقا هم به دنبال نتیجه و هم دنبال بازیکن سازی است و این را در سال های قبل ثابت کرده و حسین نخودکار مطمئنا در سال های آینده بیشتر درباره اش خواهید شنید.

دایی برای گرفتن حق تیم تلاش می کند

روزبه شاه علیدوست بازیکن تیم سایپا در مورد کسب پیروزی برابر مشکی پوشان در یک دیدار جنجالی به خبرنگاران گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نادر دست‌نشان

ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم.

بازی حساس بود و هر دو تیم برای بردن به زمین آمده بودند.

بازی خیلی فیزیکی بود و به همین علت کارت زرد و قرمز زیادی داشت.

خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به هر حال طبیعی است؛

آنها آمده بودند ببرند و ما هم می خواستیم در زمین خودمان ببریم.

وی در خصوص از دست رفتن موقعیت های زیادی گلزنی عنوان کرد:

این هم خودش جای امیدواری دارد که می توانیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم ولی باید در استفاده از موقعیت ها تمرکز بیشتری داشته باشیم.

شاه علیدوست که بعد از سال ها حضور در سایپا حالا به عنوان کاپیتان بازیکنی تاثیرگذار و مهم در تیم است در این خصوص می گوید: من سال ها در سایپا بودم و از آقای ابراهیم صادقی الگو گرفتم. خدا را شکر الان این افتخار را دارم که بچه ها به حرفم گوش می کنند و من هم صحبت های کادر فنی را به بازیکنان انتقال می دهم.

هافبک تیم سایپا در مورد اینکه دایی با فریادها و اعتراضاتش روی عملکرد داوران تاثیر می گذارد و قصد به هم ریختن تمرکز آنها را دارد، تاکید کرد: اصلا علی دایی اینطوری نیست و خدا شاهده در زمین بارها به ما می گوید که اصلا اعتراض نکنید. شما روی صحنه ای که عباس زاده گل زد و آفساید گرفته شد و کارت زرد گرفت، آقای دایی را ببینید که هیچ اعتراضی نمی کند ولی در مواقعی که ۶۰ ۷۰ درصد احساس می کند حقش پایمال می شود، اعتراض می کند. آقای دایی همیشه به جامعه داوری احترام می گذارد و امیدوارم این نگاه به آقای دایی عوض شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسن نظری
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی روزبه شاه‌علیدوست
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه