بیوگرافی حمید بوحمدان

5 سال پیش
بیوگرافی حمید بوحمدان
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی حمید بوحمدان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حمید بوحمدان (۱ مرداد ۱۳۶۸ – دزفول) بازیکن فوتبال اهل شهرامام از بخش مرکزی شهرستان دزفول است که در پست هافبک برای تیم ذوب آهن در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه حمید بوحمدان 

بیوگرافی حمید بوحمدان

فعالیت ورزشی

وی فوتبال خود را از تیم نفت مسجدسلیمان آغاز کرد و در سال ۲۰۱۳ به نفت تهران پیوست ولی پس از صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، به مدت یک سال به صورت قرضی به این تیم بازگشت و به عنوان کاپیتان این تیم عملکرد مثبتی داشت. او هم‌اکنون عضو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است و سابقه حضور در فولاد خوزستان را هم دارد.

بازی برابر پرسپولیس و نقش موثر در ذوب آهن

حمید بوحمدان با اشاره به پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: بازی سختی در پیش داشتیم و از طرفی فشردگی مسابقات که آزادهنده است، کار ما را سخت‌تر کرده بود. با اینکه خسته بودیم، ولی بازی خوبی انجام دادیم. ما زود به گل رسیدیم، توانستیم بازی را مدیریت کنیم و سه امتیازی مهم را به دست آوردیم. خوشحالم که من هم نتیجه زحمات بچه‌ها را تکمیل کردم و روی پاس عالی قاسم حدادی‌فر گل زدم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد، ولی ما هم ذوب‌آهن هستیم و در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. پرسپولیس روز سختی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت و تلاش می‌کنیم تا روند خوب‌مان را ادامه دهیم. برای ما مهم این است که در جدول چند پله دیگر صعود کنیم و باید در شش بازی باقیمانده بیشترین امتیاز را بگیریم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روزبه چشمی

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: چیزی قابل پیش‌بینی نیست. تمام مدعیان شانس قهرمانی دارند، ولی فکر می‌کنم در حال حاضر شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است. به نظر من دو هفته آینده و بازی‌هایی که در پیش است، تکلیف تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد.

افتخارات ورزشی

نایب قهرمانی در لیگ برتر ۹۷-۱۳۹۶ به همراه تیم ذوب‌آهن اصفهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حمید بوحمدان
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه