بیوگرافی ماریون سیلوا فرناندز

5 سال پیش
بیوگرافی ماریون سیلوا فرناندز
Rate this post

بیوگرافی ماریون سیلوا فرناندز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارین سیلوا فرناندز ملقب به ماریون (متولد ۷ سپتامبر ۱۹۹۱), یک بازیکن فوتبال اهل کشور برزیل است.

زندگینامه ماریون سیلوا فرناندز

بیوگرافی ماریون سیلوا فرناندز

فعالیت ورزشی

وی هم‌اکنون در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عضویت دارد.

بهترین بازیکن زمین

ماریون سیلوا فرناندز بازیکن ذوب آهن بهترین بازیکن زمین شد.

در ادامه بازی های هفته پنجم لیگ برتر خلیج فارس، دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در این دیدار ماریون بهترین بازیکن زمین شد.

از ساعت ۱۸:۰۰در شهر تبریز، دیدار دو تیم فوتبال ماشین سازی و ذوب آهن برگزار شد.

ذوب آهن در این دیدار هم توانست انتظارات را برآورده کند و با نتجیه دو به یک به پیروزی رسید.

ماریون در این دیدار موفق شد دو گل ذوبی ها را به ثمر برساند.

ماریون سیلوا فرناندز با کسب نمره ۷٫۵ از ۱۰ از نگاه خبرگزاری فوتبال ایران؛ پارس فوتبال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

۳ فصل یک گل

ذوب آهن برای پر کردن جای خالی کی روش استنلی که به سپاهان رفته، یک مهاجم برزیلی به نام ماریون سیلوا فرناندز خریده. مهاجمی که سابقه بازی در اتلتیکو مینیرو، الشارجه، ویلانوا، امریکامینیرو و سانتاکروز را در کارنامه دارد. این مهاجم چپ پا در شرایطی مورد توجه ذوب آهن قرار گرفته که در طول دو سه فصل اخیر آمار گلزنی مناسبی از خود به جا نگذاشته.ماریون فصل قبل در سی آر بی در سری ب فقط ۷ بازی انجام داد، ۲۹۴ دقیقه در زمین بود اما موفق نشد گلی به ثمر برساند. او ابتدای سال ۲۰۱۸ هم پیراهن اوئسته در سری با برزیل را پوشید اما باز هم نتوانست دروازه حریفان را باز کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی مؤمنی

این مهاجم برزیلی در شرایطی برای گلزنی به ذوب آهن آمده که آخرین گل خود را ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ به ثمر رسانده. یعنی حدود ۱۷ ماه قبل و در جام ایالتی برزیل مقابل جی وی دموکراتا. ماریون در سه فصل اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده. آمار او نشان می دهد مهاجم چارچوب شناسی نیست ، هر چند مدیران باشگاه ذوب آهن بر این باوردند که یک گلزن فوق العاده جذب کرده اند.

ماریون البته در معرفی خود گفته :« فوتبال خودم را از ۱۵ سالگی و با تیم باشگاهی اتلتیکو مینیرو که در سری A فوتبال برزیل فعالیت دارد آغاز کرده‌ام و در این تیم که متعلق به ایالت باهیا است تا سال ۲۰۱۴ حضور داشتم. دراین سال موفق به کسب مقام قهرمانی سری A برزیل شدیم و با بازیکنانی مثل رونالدینیو و داتو هم همبازی بوده‌ام.»

ذوب آهن البته امیدوار است آمار گلزنی ماریون در ایران بهتر از برزیل باشد و او بتواند همراه مرتضی تبریزی زوج خطرناکی را تشکسل بدهد. اتفاقی که مشخص نیست این فصل در اصفهان رخ می دهد یا نه. آمار که وقوع چنین اتفاقی را تایید نمی کند.

افتخارات ورزشی

اتلتیکو مینیرو برزیل
کوپا سودامریکانا آمریکای جنوبی – ۲۰۱۴
جام حذفی فوتبال برزیل – ۲۰۱۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ماریون سیلوا فرناندز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه