بیوگرافی گوران یرکوویچ

5 سال پیش
بیوگرافی گوران یرکوویچ
Rate this post

بیوگرافی گوران یرکوویچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گوران یرکوویچ (به صربی: Goran Jerković) (زادهٔ ۱۰ نوامبر ۱۹۸۶ – لیون) بازیکن فوتبال فرانسوی صربتبار است که سابقه بازی در در تیم استقلال تهران و سیاه جامگان را دارد.

زندگینامه گوران یرکوویچ 

بیوگرافی گوران یرکوویچ

فعالیت ورزشی

این بازیکن جوان فوتبال خود را در آکادمی تیم بزرگ و معروف لیون فرانسه آغاز کرد و در سال ۲۰۰۳–۲۰۰۴ در تیم زیر ۱۹ سال این باشگاه توپ زد. پس از آن راهی لیگ دسته چهارم فرانسه شد و در تیم المپیاکوس در سال ۲۰۰۴–۲۰۰۵ توپ زد.

سال ۲۰۰۵ از این تیم جدا و به آس لیون پیوست و دو فصل را در این تیم سپری کرد. یک فصل به‌طور قرضی به تیم ویلافرانس رفت و دوباره به تیم لیون بازگشت.

پس از یک سال دیگر حضور در تیم لیون، از کشور فرانسه به بلژیک رفت تا در لیگ این تیم توپ بزند.

از سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۰ را در لیگ حرفه‌ای بلژیک و تیم رویال المپیک بلژیک سپری کرد، پس از آن لیگ این کشور را نیز ترک کرد و به تیم ژالگیریس در کشور لیتوانی رفت. گوران یک نیم فصل در ژالگیریس بازی کرد و پس از آن به‌طور قرضی به باشگاه ویلینیوس لیتوانی پیوست.

این بازیکن دو بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته که حاصل آن یک گل و یک پاس گل بوده‌است. او در باشگاه Buriram United یکی از باشگاه‌های مطرح لیگ برتر تایلندتوپ می‌زد او با حضور در این باشگاه توانست آقای گل لیگ تایلند نیز شود.او هم‌اکنون درلیگ برتر ایران و درتیم سیاه جامگان بازی می‌کند.:)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی والتر ماتزاری
استقلال

وی در بازی مقابل داماش گیلان اولین گل خود را برای استقلال به ثمر رساند. این گل که پانصدمین گل تاریخ باشگاه استقلال بود در گیلان به ثمر رسید. از دیگر گلهای مهم گوران برای استقلال می‌توان گل در دقیقه ۹۰ بازی مقابل الریان قطر در جام باشگاه‌های آسیا و همچنین مقابل نسف قرشی ازبکستان و گل قهرمانی استقلال در جام حذفی را نیز نام برد

افتخارات ورزشی
قهرمانی در جام حذفی ۹۱–۱۳۹۰ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی درFACAPتایلند ۲۰۱۲
قهرمانی درلیگ کاپ تایلند ۲۰۱۲ همراه باتیم بوریرام تایلند

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گوران یرکوویچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه