بیوگرافی عادل شیحی

5 سال پیش
بیوگرافی عادل شیحی
Rate this post

بیوگرافی عادل شیحی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عادل شیحی (زادهٔ ۲۱ فوریهٔ ۱۹۸۸) یک بازیکن فوتبال اهل مراکش است که در دوسلدورف آلمان متولد شده است.

زندگینامه عادل شیحی 

بیوگرافی عادل شیحی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به فولام و کلن اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال مراکش بازی کرده است. او دوبازی ملی انجام داده است و اولین بازی ملی اش را در بازی دوستانه برابر بنین در سال ۲۰۰۸ برای تیم ملی مراکش انجام داد.

شیحی در زمستان ۲۰۱۶ با قرارداد ۸۰ هزار دلاری برای نیم فصل به استقلال تهران پیوست.

وی تاکنون به همراه تیم کلن ۵۵ بازی در بوندس‌لیگا انجام داده‌است و در فصل ۱۴–۲۰۱۳ به همراه این تیم قهرمان بوندس‌لیگا ۲ شده‌است.

بازیکنی که استقلال را نقره داغ کرد

شیحی در پنجره زمستانی نیم فصل لیگ پانزدهم با امیدواری فراوان مسئولان استقلال، برای ترمیم نقاط ضعف این تیم در خط میانی به ایران آمد. کارنامه خوب این بازیکن در تیم اف سی کلن آلمان که با ۱۳۰ بازی و ۲۰ گل همراه شده بود، پرویز مظلومی را امیدوار به رفع چالش های خود در میانه میدان کرده بود؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و این بازیکن به دلیل مصدومیت های نابهنگام تنها ۳۱۵ دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفت.

ورود علی منصوریان به تیم استقلال با قرار دادن نام این بازیکن در فهرست خروجی باشگاه همراه شد تا این بازیکن نیامده ایران را ترک کند و به تیم اف سی فرانکفورت بپیوندد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد انصاری

قرارداد شیحی که اصلیتی مراکشی-آلمانی داشت، با تیم استقلال ۸۰ هزار دلار برای نیم فصل بود که در بدو ورود او به ایران نیمی از این مبلغ یعنی ۴۰ هزار دلار پرداخت شد، ولی مابقی طلب این بازیکن پرداخت نشد تا با شکایت شیحی، حالا استقلال در شرایط خاصی قرار بگیرد.

در حال حاضر بخش بین الملل باشگاه استقلال تهران در حال رایزنی با مسئولان فیفا جهت خروج از این شرایط می باشد.

اینکه پرداخت طلب ناچیز این بازیکن نسبت به قراردادهای ثبت شده آبی پوشان در این فصل، چقدر اذیت کننده و سخت بوده است، سوالی است که شاید پیدا شدن پاسخی مناسب برای آن در زمان مناسب می توانست از ورود استقلال به این شرایط خاص جلوگیری کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عادل شیحی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه