بیوگرافی هندریک هلمکه

5 سال پیش
بیوگرافی هندریک هلمکه
Rate this post

بیوگرافی هندریک هلمکه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هندریک هلمکه (انگلیسی: Hendrik Helmke؛ زادهٔ ۱۳ ژوئیهٔ ۱۹۸۷) یک بازیکن فوتبال برزیلی-آلمانی است که برای باشگاه فوتبال الاهلی مصر در لیگ برتر مصر در پست هافبک توپ می‌زند.

زندگینامه هندریک هلمکه 

بیوگرافی هندریک هلمکه

فعالیت ورزشی

هلمکه همچنین در سال ۲۰۱۲ با تیم همکاری یونایتد در گینه نو و صبای قم قرارداد بست، اما در هیچ‌یک از بازی‌های این تیم به میدان نرفت. همچنین هلمکه در اواخر سال میلادی ۲۰۱۴ از هانزاروستوک آلمان پیشنهاد داشت ولی به این تیم نرفت و به باشگاه فوتبال استقلال تهران تا پایان نیم فصل دوم پیوست.

پس از جدایی تیموریان باشگاه استقلال برای پر کردن جای او با هندریک هلمکه قرارداد بست. هلمکه ۲۷ ساله که سابقه بازی در رده های پائین فوتبال آلمان، لیگ اندونزی و لیگ فنلاند را در کارنامه دارد می تواند در پست های هافبک دفاعی، هافبک میانی و هافبک هجومی بازی کند.

آخرین تیمی که هلمکه در آن بازی کرده است تیم اف اف یارو فنلاتد است و در آخرین فصل حضورش در این تیم در ۳۰ بازی موفق به زدن ۸ گل و مهیا کردن ۱۳ پاس گل شده است. او همچنین همراه تیم اف اف یارو ۵ بازی هم در مراحل حذفی یورو لیگ انجام داده اما در حضور ۳۳۹ دقیقه ای در این رقابت ها موفق به زدن گل یا دادن پاس گل نشده است.

بهترین بازیکن هفته لیگ مصر

هندریک هلمکه که در این فصل به استقلال آمد و به خاطر مصدومیت از لیست آبی‌پوشان کنار رفت، حالا در الاهلی مصر به یکی از بهترین بازیکنان تیمش تبدیل شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارک اسپیتز

او در جریان دو بازی اخیر تیمش در لیگ مصر بالاترین امتیاز را گرفته و بهترین بازیکن میدان شده بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هندریک هلمکه
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه