بیوگرافی ویسنته آرزه

5 سال پیش
بیوگرافی ویسنته آرزه
Rate this post

بیوگرافی ویسنته آرزه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ویسنته آرزه (زاده ۱ آذر ۱۳۶۴، سانتا کروس د لا سیرا در بولیوی) بازیکن فوتبال بولیویایی است.

زندگینامه ویسنته آرزه

بیوگرافی ویسنته آرزه

فعالیت ورزشی

وی که به عنوان هافبک در تیم استقلال تهران بازی می‌کرد. او در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۹۲–۱۳۹۱ از باشگاه شارلوای بلژیک به استقلال پیوست.

آرزه در سال ۲۰۰۸ نامزد جایزهٔ Rookie of the Year بود که به بازیکنان جوان و تازه‌وارد به لیگ اهدا می‌شود.

حضور آرزه در استقلال

ویسنته آرزه کلا در استقلال در ۱۱ بازی برای استقلال به میدان رفت

۷ بازی لیگ برتر – ۲ بازی جام حذفی – ۲ بازی لیگ قهرمانان

همچنین آرزه ۳ گل برای استقلال به ثمر رساند

۲ گل لیگ برتر – ۱ گل جام حذفی

ویسنته آرزه در پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر همراه با استقلال موفق به کسب قهرمانی لیگ فوتبال ایران شد

آرزه دوران حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۰۷ و از باشگاه مرکر یونیورسیتی آمریکا آغاز کرد و در ادامه راهی تیم ونکوور وایت کپس در لیگ حرفه‌ای آمریکا (ام‌ال‌اس) شد و دو فصل پی‌درپی در این تیم حضور داشت. آرزه در اغلب اوقات به عنوان یک بازیکن جانشین به میدان می‌آمد و جایگاه مستحکمی در تیم ونکوور وایت‌ کپس نداشت. او در مجموع دو طول دو فصل حضور خود در این باشگاه ۴۴ بار به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.

هافبک تازه‌وارد استقلال در سال ۲۰۱۰ راهی باشگاه آئورای گواتمالا شد تا در لیگ حرفه‌ای این کشور توپ بزند. نکته‌ی جالب در مورد آرزه آن است که او در طول مدت حضور خود در این باشگاه گمنام نیز عمدتا نیمکت‌نشین بود و فقط ۱۲ بازی از ۲۹ بازی را در ترکیب اصلی حضور داشت. او در مجموع ۲۹ بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفت، موفق به زدن دو گل شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ری آلن
نقد و بررسی

آرزه که کارنامه‌ی چندان قابل‌قبولی در گواتمالا نداشت، در اواخر سال ۲۰۱۰ راهی لیگ برتر مجارستان شد و به عضویت تیم دیوس‌گیور درآمد و به مدت دو سال در این تیم حضور یافت.

اوضاع هافبک بولیویائی در این تیم که به هرترتیب یک تیک اروپائی محسوب می‌شد بدتر از گذشته شد و این بازیکن بیش از پیش نیمکت‌نشینی را تجربه کرد و بیش‌تر به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. او در مجموع ۳۷ بازی، ۱۹بار به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شد و دو گل نیز به ثمر رساند.
آرزه در نهایت در سال ۲۰۱۲ به تیم شارلوای بلژیک رفت و یک فصل در این تیم حضور داشت و در هر ۴ دیداری که برای این تیم به میدان رفت به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شد.

زندگی شخصی

خانواده وی یک خانواده کاملاً ورزشی می‌باشد. مادر آرزه یک قهرمان ملی بولیویای در رشته بولینگ است. عموی وی قهرمان مسابقات رالی امریکای جنوبی می‌باشد و پسر عمو او در مسابقات تنیس انفرادی المپیک ۲۰۰۰ سیدنی استرالیا بازی کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویسنته آرزه
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه