بیوگرافی لیام ردی

5 سال پیش
بیوگرافی لیام ردی
Rate this post

بیوگرافی لیام ردی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لیام ردی (به انگلیسی: Liam Reddy) متولد ۶ آگوست ۱۹۸۱ (سیدنی، استرالیا) یک بازیکن فوتبال می‌باشد.

زندگینامه لیام ردی

بیوگرافی لیام ردی

فعالیت ورزشی

وی که در پست دروازه بان عضو تیم باشگاه فوتبال استقلال تهران و در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کرد.

او برای باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد جتس در افتتاح فصل ای-لیگ بازی کرده‌است و سابقه بازی در تیم‌های اف‌سی سیدنی، ولینگتون فونیکس، را داشته است.

ماجرای حضور در استقلال

ردی که گفته می‌شود با قراردادی دو ساله به استقلال پیوسته و مبلغ دریافتی این دروازه بان به ازای هر فصل ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود. این رقم قابل توجهی نسبت به آنچه او در فصل آخر از سیدنی دریافت می‌کرد به حساب می‌آید.
به گزارش خبرگزاری مهر، ردی سال گذشته پس از اینکه در سفر با هواپیما به ولینگتون نیوزلند برای حضور در فینال جام حذفی شرب خمر کرده بود از باشگاه سیدنی اخراج شد. آن بازی را تیم فینیکس با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود پایان داد.

لیام ردی در تیم فوتبال سیدنی جای خود را به “ایوان نسفسکی” داده بود و از این بابت ابراز نارضایتی می‌کرد. ردی پس از اینکه از سیدنی اخراج شد به تنهایی زیر نظر “جیم فارسر”، دروازه بان پیشین تیم ملی استرالیا تمرین می‌کرد و قبل از اینکه به استقلال بپیوندد به شدت از جانب تیم “وسترن سیدنی واندررز” مورد توجه واقع شده بود.

تیم قدرتمند ایرانی فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد داشت. این تیم تا به حال دو بار قهرمان آسیا شده است. استقلال به تازگی لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران را آغاز کرده و تا به حال هفت بار قهرمان ایران شده که آخرین بار آن در فصل ۰۹-۲۰۰۸ بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دیه‌گو سیمئونه
زندگی شخصی

خانواده او یک خانواده موفق در زمینه ورزش است و پدر و برادر او در رشته راگبی در تیم‌های استرالیایی فعال بوده‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیام ردی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه