بیوگرافی وولودیمیر پریموف

5 سال پیش
بیوگرافی وولودیمیر پریموف
Rate this post

بیوگرافی وولودیمیر پریموف به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

وولودیمیر پریموف زادهٔ ۲ ژانویهٔ ۱۹۸۶ یک بازیکن فوتبال اهل اوکراین است.

 زندگینامه وولودیمیر پریموف

بیوگرافی وولودیمیر پریموف

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به کریفباس کریفیی ریه، شاختار دونتسک، چورنومورتس اودسا، متالورگ دونتسک، باشگاه فوتبال انرژی کوتبوس، چورنومورتس اودسا و متالیست خارکوف و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اشاره کرد.

پس از پرسپولیس

ولادیمیر پریموف با تیم آلکساندریا اوکراین به توافق رسید تا به عضویت این تیم در آید.

ولادیمیر پریموف که در تیم پرسپولیس دوران ناموفقی داشت بعد از جدایی از این تیم به کشورش باز گشته و با تیم الکساندریا که در رده چهارم لیگ این کشور قرار گرفته است به توافق نهایی دست یافته تا از این به بعد در لیگ کشورش بازی کند.

الکساندریا بعد از ۲۰ هفته‌ در لیگ اوکراین با ۳۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

این مهاجم اوکراینی پیش‌تر در تیم‌ متالیست اوکراین نیز سابقه بازی کردن در کارنامه خود دارد و به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شد.

درخشش در لیگ اوکراین

از سری رقابت های لیگ اوکراین دو تیم المپیک دونتسک و شاختار دونتسک به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر ۲ شاختار به پایان رسید.

اما نکته جالب این بازی گل تیم المپیک دونتسک بود. ولادیمیر پریموف، مهاجم سابق پرسپولیس که در زمان حضورش در این تیم مورد انتقاد شدید قرار گرفت در این بازی دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

ولادیمیر پریموف هم پس از بازی برای الکساندریا و المپیک دونتسک در لیگ اوکراین، این روزها به سنگاپور رفته و در ترکیب دی پی ام ام به میدان می رود. بازیکنی که با جنجال فراوان به پرسپولیس آمد حالا عضو تیم پنجم جدول رده بندی لیگ سنگاپور است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی توبین هیت
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی وولودیمیر پریموف
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه