بیوگرافی اولکسی پولیانسکی

5 سال پیش
بیوگرافی اولکسی پولیانسکی
Rate this post

بیوگرافی اولکسی پولیانسکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اولکسی پولیانسکی (اوکراینی: Олексій Володимирович Полянський، انگلیسی: Oleksiy Polyanskiy؛ زادهٔ ۱۲ آوریل ۱۹۸۶) یک بازیکن فوتبال اهل اوکراین است.

زندگینامه اولکسی پولیانسکی 

بیوگرافی اولکسی پولیانسکی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به متالورگ دونتسک، شاختار دونتسک و متالیست خارکوف اشاره کرد.

الکسی پولیانسکی متولد ۱۲ آوریل ۱۹۸۶ در دونتسک اوکراین و اکنون ۳۰ ساله است. او در پست مدافع وسط بازی می کند و فوتبال حرفه ای اش را از باشگاه متالورگ دونتسک آغاز کرده است. او سابقه بازی در تیم های شاختار دونتسک، ایلیچوتس، زوریا، هوورلا، و متالیست خارکیف را در کارنامه دارد و اگرچه در ۱۰ سال اخیر بازیکن باشگاه ساختار دونتسک بوده اما مرتب بین تیم های مختلف به صورت قرضی بازی کرده است. او از سال ۲۰۰۵ تاکنون طی ۱۷۳ بازی در رقابت های مختلف فوتبال اوکراین به میدان رفته و ۱۲ گل نیز زده است. ۶ پاس گل و ۲۲ کارت زرد نیز در کارنامه او دیده می شود.

ماجرای حضور در پرسپولیس

مدیرباشگاه متالیس اوکراین اهل کشور روسیه بود و پس از درگیری‌هایی که چندی پیش میان دو کشور روسیه و اوکراین رخ داد، مدیر روسی این باشگاه به کشورش گریخت و هیچگونه از تعهدات مالی خود را نسبت به بازیکنان متالیس عمل نکرد.

این موضوع باعث شد از سوی فدراسیون فوتبال اوکراین، کلیه بازیکنان این تیم بازیکن آزاد اعلام شوند و همچنین تیم متالیس از لیگ اوکراین کنار گذاشته شد.

به همین دلیل پریمیوف و پولی‌یانسکی هیچگونه مشکلی برای پیوستن به تیم پرسپولیس نداشتند چرا که رضایت‌نامه آنها در دست خودشان بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رایان گیگز
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اولکسی پولیانسکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه