بیوگرافی مارکو سپانوویچ

5 سال پیش
بیوگرافی مارکو سپانوویچ
Rate this post

بیوگرافی مارکو سپانوویچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارکو شپانوویچ (به صربی: Marko Šćepanović) (زاده ۸ اوت ۱۹۸۲ – پودگوریتسا) بازیکن فوتبال اهل کشور مونته‌نگرو است.

زندگینامه مارکو سپانوویچ

بیوگرافی مارکو سپانوویچ

فعالیت ورزشی

مارکو در تیر ماه ۱۳۹۲ با قراردادی یک‌ساله به پرسپولیس تهران پیوست.

قرارداد با پرسپولیس

قرارداد سپانویچ با باشگاه پرسپولیس در سیستم TMS فیفا ثبت شد و باشگاه پرسپولیس از طریق فدراسیون فوتبال از فدراسیون مونته‌نگرو درخواست کرد تا ITC این بازیکن صادر شود.
این درخواست به این دلیل است که آخرین تیم سپانویچ مونته‌نگرویی بوده است.
این بازیکن در فصل گذشته با ۲۸ بازی، ۱۴ گل زده است.

آغاز مشکلات

افزود:من وقتی که تنها در یک مسابقه بازی کردم با علی دایی صحبت کردم و او هم با آقای رویانیان صحبت کرد که ایشان هم گفته بود مارکو می‌تواند در صورت تمایلش برود. ما تلاش کردیم توافق کنیم، اما توافق حاصل نشد، چون آنها چیزی که من می‌خواستم را نخواستند و من به آنها گفتم اگر توافق شود من حاضرم در اینجا بمانم.

این بازیکن اروپایی که هنگام عقد قرارداد بیستمین پرسپولیسی از اروپای شرقی لقب گرفته بود تأکید کرد:

من یک بار دیگر تکرار می‌کنم برای تعطیلات اینجا نیامده بودم و می‌خواستم پولم را بگیرم. اما من اینجا خوشحال نبودم چون فقط در یک بازی به میدان رفتم. اما پرسپولیس باشگاهی واقعا بزرگ با هواداران عالی است. پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌ها، نه تنها در ایران بلکه در کل آسیا است اما به هر حال زندگی اینطور است و علی دایی به من گفت اگر نمی‌خواهی قراردادت را فسخ کنی، هر روز دور زمین بدو.من هم یک بازیکن حرفه‌ای هستم و به مدت سه ماه هر روز به دویدن ادامه می دادم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جانلوکا ویالی

در اینجا از بخت مناسب برخوردار نبوده و یک سال زندگی‌اش را از دست داده است؛ اما زندگی همین است و من برای پرسپولیس و بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. بازیکنان پرسپولیس واقعاً عالی هستند. کسانی که در پرسپولیس کار می‌کنند بسیار دوست‌داشتنی بودند و با من رفتار دوستانه‌ای داشتند. من طی هشت ماهی که در اینجا بودم هیچ مشکلی نداشتم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارکو سپانوویچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه