بيوگرافی شهرزاد عبدالمجید

6 سال پیش
عکس اینستاگرام شهرزاد عبدالمجید
5/5 - (1 امتیاز)

بيوگرافی شهرزاد عبدالمجید همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

شهرزاد عبدالمجید متولد ۱۷ مرداد ۱۳۴۸ در تهران، بازیگر است.

زندگینامه شهرزاد عبدالمجید

بيوگرافی شهرزاد عبدالمجید

تحصیلاتش تا مقطع دیپلم است، به فوتبال علاقه دارد و شدیدا استقلالی است یک برادر و یک خواهر نیز دارد. او علاوه بر بازیگری مدتی نیز مجری بود. دوره های بازیگری را به همراه شهاب حسینی در آموزشگاه حمید سمندریان گذراند. فعالیت خود را از سال ۷۰ وقتی ۲۲ ساله بود با تئاتر دختر چوپان شروع کرد. با معرفی یکی از دوستان مادرش در اداره برق به گروه اقتصاد شبکه یک سپس به سریال هتل سال ۷۲ معرفی شد و اولین تجربه بازیگری اش را در تلویزیون بدست آورد. از طریق یکی از دوستان دستیارش برای تست سریال در پناه تو در سال ۱۳۷۴ دعوت شد سپس بعد از تمرین و عقد قرار داد در این سریال بازی کرد و دیده شد. در سینما نیز اولین حضورش به فیلم ضیافت به سال ۱۳۷۵ بر میگردد، این فیلم بکارگردانی مسعود کیمیایی بود که بعد از تست از خانوم شهرزاد عبدالمجید دعوت به بازی کرد.

حاشيه ها

خارج از ایران
در سال ۸۳ برای تحصیلات به خارج از کشور رفت و به مدت ۵ سال در کشور امارات بود، که البته رفت و آمد به ایران داشت و در این میان کار بازیگری انجام می داد. بعد از بازگشت سریال هرت سال ۸۹ را بازی کرد.

علت کم کاری
مدتی تحصیلات و زندگی در خارج کشور و شایعاتی که می گوید از طرف همکاران مبنی بر ممنوع الکاریش منتشر شده بود باعث کم کاری وی شده بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیر حسین افتخاری

ازدواج
انتشار عکس های از شهرزاد عبدالمجید و خواهرزاده اش یا برادرش با عنوان همسرش در برخی سایت ها منتشر شده که صحت ندارد، او مجرد است و هنوز در سن ۴۹ سالگی ازدواج نکرده است.

فعاليت های هنری شهرزاد عبدالمجید

فیلم‌های سینمایی
چهل ۴۰ (۱۳۹۲)
ویلای پر ماجرا (۱۳۸۸)
ضیافت (۱۳۷۴)

مجموعه تلویزیونی
عصر پاییزی (۱۳۹۲)
ایستاده در آغاز (۱۳۹۲)
تهران پلاک ۱ (۱۳۹۱)
نرگس (۱۳۸۵)
تب سرد (۱۳۸۲)
معما (۱۳۸۲)
فقط به خاطر تو (۱۳۸۲)
خاکستر و باد (۱۳۸۰)
کلبه سپید (۱۳۷۹)
در پناه تو (۱۳۷۴)

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی شهرزاد عبدالمجید
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه