بیوگرافی آسمیر آودوکیچ

5 سال پیش
بیوگرافی آسمیر آودوکیچ
Rate this post

بیوگرافی آسمیر آودوکیچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آسمیر آودوکیچ (به بوسنیایی: Asmir Avdukić) (زاده ۱۳ مه ۱۹۸۱) بازیکن فوتبال اهل کشور بوسنی و هرزگوین است.

زندگینامه آسمیر آودوکیچ

بیوگرافی آسمیر آودوکیچ

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های زیر ۱۹ سال، زیر ۲۱ سال و تیم ملی فوتبال بوسنی را دارد. آودوکیچ در سال ۲۰۱۲ با قراردادی ۱۳۰ هزار دلاری به تیم پرسپولیس پیوست.

دروازه بان بی کلاس

آسمیر آودوکیچ، دروازه بان پرسپولیس، اگر چه در بازی با الاتحاد عامل حذف شدن تیمش نبود، ولی به خوبی نشان داد که دروازه بان طراز اولی هم نیست.

فارغ از دفع توپ نه چندان جالب آودوکیچ در صحنه ای که منجر به گل سوم الاتحاد شد، عکس العمل های وی در لحظه گل اول و دوم الاتحاد، فاش تر از آفتاب نشان داد که این دروازه بان کلاس بالایی ندارد.

کافی است یکبار دیگر عکس العمل ناشیانه و حساب نشده آودوکیچ را در مواجهه با پنالتی زن الاتحاد عربستان نگاه کنیم تا دریابیم کلاس دروازه بانی آودوکیچ چقدر پایین است!

آسمیر آودوکیچ حتی بر روی گل دوم پرسپولیس هم تقریباً همان عکس العمل ناشیانه و تماشاگرانه اش در صحنه گل اول را تکرار کرد. هر چند که او مقصر دریافت گل دوم نبود، ولی این بحث نه درباره مقصر گل های دریافتی پرسپولیس، بلکه درباره سبک دروازه بانی و طرز و طراز واکنش های آودوکیچ است.

آودوکیچ حتی فیزیک بدنی مناسبی هم ندارد. نیز به نظر نمی رسد که اعتماد به نفس بالایی داشته باشد و در لحظات بحرانی بتواند به مدافعان متزلزل شده در زیر فشار حملات حریف، روحیه دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی منصور برزگر

حضور دروازه بان های خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران آزاد شده است اما آسمیر آودوکیچ مشکل پرسپولیس در درون دروازه را حل نخواهد کرد.

وی در نهایت در فصل بعد از پرسپولیس جدا شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آسمیر آودوکیچ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه