بیوگرافی پائولو روبرتو دو کارمو

5 سال پیش
بیوگرافی پائولو روبرتو دو کارمو
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی پائولو روبرتو دو کارمو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پائولو روبرتو دو کارمو (به پرتغالی: Paulo Roberto do Carmo) ملقب به پائولائو (به پرتغالی: Paulão) (زاده ۱۲ مارس ۱۹۸۵ در سائوپائولو) که در ایران به دی کارمو معروف است.

زندگینامه پائولو روبرتو دو کارمو

بیوگرافی پائولو روبرتو دو کارمو

فعالیت ورزشی

وی بازیکن فوتبال اهل برزیل است؛ که در ابتدای فصل ۱۳۸۷ برای تیم پرسپولیس تهران بازی می‌کرد و با اعتراضات شدید بازیکنان و رسانه ها به عملکرد او پس از دریافت ۳۵٪ مبلغ قراداد خود (۷۰ هزار دلار) این تیم را ترک کرد.

دی کارمو در فصل ۲۰۰۷ برای تیم ریو پرتو در دسته اول قهرمانی پائولیستا؛ مهمترین لیگ فوتبال استان سائوپائولو، در فصل ۲۰۰۶ در تیم اسپورتیوو نوا اسپرانسا و از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ در تیم واسکو دا گاما بازی می‌کرد.

انتقادات فراوان از حضور در فوتبال ایران و نمایش ضعیف

داستان پائولو روبرتو دي كارمو، مهاجم برزيلي كه با تبليغات وسيع و ادعاي زدن ۱۷ گل در ۱۹ مسابقه ليگ برزيل به ايران آمد و با بازي مضحك خود و نزدن گل‌هاي صد در صد با همان سروصدايي كه آمده بود از پرسپوليس ديپورت شد، براي ما در حال تمام شدن بود ولي گويا جناب قطبي كه عامل اصلي حضور دي كارمو در پرسپوليس بود و به شدت از او حمايت مي‌كرد، حسابي از بابت اخراج سوگلي‌اش ناراحت شده و هنوز كه هنوز است ضمن حمايت از اين گلنزن گرانقيمت به رسانه‌ها تاخته كه: «با اخراج دي كارمو آبروي ايران را برديد.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پائولو روبرتو دو کارمو
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه