بيوگرافی سمانه پاکدل

6 سال پیش
عکس اینستاگرام سمانه پاکدل
4.1/5 - (7 امتیاز)

بيوگرافی سمانه پاکدل همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

سمانه پاکدل (زادهٔ ۱۳۶۶، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت وی شد.

زندگینامه سمانه پاکدل

بيوگرافی سمانه پاکدل

او در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرک تر از خود دارد، وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در دبیرستان سوره در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد. در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، وی خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد.

حاشيه ها

مسعود رسام
او می گوید: به گفته ی خودش او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده است.

علاقه به خوانندگی
او می گوید: برای دل خودم دوست دارم یک چیزهایی را در زندگیم تکمیل کنم و از بچگی علاقه داشتم.

دوستی صمیمی با سحر قریشی
او می گوید: رابطه من و سحر حین ساخت سریال دلنوازان شکل گرفت، نه بعد از سریال هر روز با هم درد و دل می کردی سرویس هایمان یکی بود و … اگر من و سحر فکر و درکی که امروز داریم را آن زمان داشتیم، شرایط به کلی تغییر می کرد. روزی که ما برای این سریال انتخاب شده بودیم فقط ۲۰ سال مان بود و هیچ درکی از شهرت و بازیگری نداشتیم.
اگر ما را قبول ندارید بگوید
برای یک عکس در اینستاگرام سریعا به ما زنگ می زنند که عکس را بردارید و ما برای جوابگویی احضار می شویم! پس چرا وقتی که بیکار هستیم کسی به ما زنگ نمی زند؟
حرف من این است که چرا تلویزیونی که مثل خانه ما می ماند. ما را بلاتکلیف نگه داشته است؟ اگر ما را نمی خواهد یا الان دیگر ما را قبول ندارد بگوید تا ما برای زندگی مان برنامه ریزی داشته باشیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رزی هانتینگتون وایتلی

ماجرای ازدواج نکردن
گفتگو در برنامه دورهمی با مهران مدیری : سمانه پاکدل در جواب این که عاشق شده است یا نه، به شوخی گفت : نه ! اگر بگویم عاشق شده‌ام میاید مرا بگیرد ؟! نگرفته است دیگر! اگر عاشق شده بودم میامد می‌ گرفت، و در میان خنده مهران مدیری و حاضران در استودیو ادامه داد : یکی از لباس‌هایی که همیشه در مهدکودک می‌ پوشیدم لباس عروس بود. مهران مدیری با خنده ادامه داد: چرا کسی نمی‌گیردتان ؟ اخلاق تندی دارید یا معیارهای سختی؟! بازیگر نقشِ مهتاب در سریال دلنوازان ادامه داد : من آسان می‌گیرم، آن‌ها سخت می‌ گیرند …

فعاليت های هنری سمانه پاکدل

مجموعه تلویزیونی
همسایه‌ها
دیگری (۱۳۹۳)
پنجره (مجموعه تلویزیونی)
معراجی‌ها (۱۳۹۲)
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
دلنوازان (۱۳۸۸)
دست بالای دست (۱۳۹۱)
بچه‌های نسبتاً بد (۱۳۹۲)

سینمایی
یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹ تهیمنه میلانی)
معراجی‌ها (۱۳۹۲ مسعود ده‌نمکی)
لبه پرتگاه

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی سمانه پاکدل
4.1/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه