بیوگرافی ژاک الونگ‌الونگ

5 سال پیش
بیوگرافی ژاک الونگ‌الونگ
Rate this post

بیوگرافی ژاک الونگ‌الونگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ژاکوس اورلین الونگ الونگ (به فرانسوی: Jacques Aurelien Elong Elong) (زاده ۲۰ فوریه ۱۹۸۵ در دوالا، کامرون) بازیکن فوتبال اهل کامرون است.

زندگینامه ژاک الونگ‌الونگ 

بیوگرافی ژاک الونگ‌الونگ

فعالیت ورزشی

او سابقه حضور در پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان و استقلال تهران را دارد.

بخشی از یک مصاحبه دوست داشتنی و قدیمی و صحبت درباره بازگشت به پرسپولیس

زمان آري هان بود كه به پرسپوليس پيوست اما بيشتر زمان حضور خود در پرسپوليس تحت هدايت مصطفي دنيزلي كار كرد. پس از يك دوري دو ساله در زمان افشين قطبي برگشت تا مجددا پيراهن سرخ‌پوشان را بر تن كند كه كج‌سليقگي‌«امپراتور وعده‌ها» مانع از تحقق اين امر شد. حالا دوباره شاهد حضورش در تمرينات پرسپوليس هستيم؛ هرچند هنوز امكان دوباره سرخ‌پوش شدنش حتمي نيست اما گفت‌وگويي داشتيم با«ژاك الونگ‌الونگ» بازيكن كامروني كه فارسي را خوب اما به سختي صحبت مي‌كند.

چطور شد دوباره تصميم گرفتي به پرسپوليس بيايي؟

خودم دوست داشتم و دارم كه دوباره به پرسپوليس برگردم، چون تيم خيلي بزرگ و خوبي است اما حميد استيلي گفت كه اول در تمرينات حاضر شوم تا بعد از يك جلسه تمرين شرايطم را ارزيابي كند.

چقدر اميدواري كه دوباره به عضويت پرسپوليس دربيايي؟
ان‌شاءا… كه كارم درست شود. مي‌دانم حميد استيلي مربي بزرگي است و مي‌دانم به من كمك مي‌كند. دوست دارم امسال با سرمربيگري ايشان و كمك همه بازيكنان با پرسپوليس قهرمان شويم.

در خاطر هواداران پرسپوليس يك بازيكن متعصب و جنگنده هستي؛ هنوز همان كيفيت زمان سرمربيگري مصطفي دنيزلي را داري؟

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن شادی

حتما خودم هستم. الونگ دو تا نيست. شرايطم خوب است. هر روز تمرين مي‌كنم تا شرايط بهتري داشته باشم. خيلي دوست دارم امسال دوباره با پرسپوليس قرارداد ببندم تا دوباره خودم را به طرفداران پرسپوليس نشان بدهم و بگويم الونگ دوباره برگشته و مانند اولين سال حضورم در اين تيم و شايد هم بهتر از آن دوره بازي خواهد كرد.

مان دنيزلي آنقدر خوب بودي كه به تيم ملي كامرون دعوت شدي؟

بله اما زماني كه از پرسپوليس جدا شدم و به دي‌استرادا رفتم،‌ در اين تيم موفق نبودم. دوباره برگشتم به ايران و با پيكان يك نيم‌فصل قرارداد بستم. اما الان دوست دارم در يك تيم بزرگ بازي كنم تا ان‌شاءا… دوباره به تيم ملي كشورم برگردم. البته اميدوارم استيلي من را قبول كند.

براي چه پستي با تو صحبت شده؟
براي هافبك دفاعي.

پرسپوليس در اين پست بازيكن زياد دارد. اگر بماني بايد رقابت سختي براي ورود به تركيب اصلي انجام بدهي.
بله خودم رقابت را دوست دارم. اگر در يك تيم رقابت نباشد، بازيكن نمي‌تواند بجنگد. خودم دوست دارم به پرسپوليس برگردم و رقابت كنم. پرسپوليس تماشاگر زيادي دارد كه خيلي به بازيكنان براي بهتر بودن فشار مي‌آورند. اميدوارم حميد استيلي من را قبول كند تا با پرسپوليس قرارداد ببندم.

چقدر مطمئني كه بتواني خاطرات خوب گذشته را تكرار كني؟
مطمئن باشيد با شرايطي كه دارم، مي‌توانم براي پرسپوليس طوري بازي كنم كه همه وقتي از تلويزيون يا در ورزشگاه بازي من را مي‌بينند، بگويند دوباره الونگ با همان قدرت برگشته است.

با يك مصدوميت بد از پرسپوليس رفتي، حالا شرايطتت چگونه است؟
ديگر از آن مصدوميت خبري نيست و از اين بابت اذيت نمي‌شوم. من ۶ماه بدون مشكل در پيكان بازي كردم و هر بازي هم فيكس بودم. فقط دوست دارم با پرسپوليس قرارداد ببندم و با تمام توانم به اين تيم كمك كنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا سنگ‌سفیدی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ژاک الونگ‌الونگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه