بیوگرافی مروان حسین

5 سال پیش
بیوگرافی مروان حسین
Rate this post

بیوگرافی مروان حسین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مروان حسین العجیلی (انگلیسی: Marwan Hussein Al-Ajeeli؛ زادهٔ ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۹۲) یک بازیکن فوتبال اهل عراق است.

زندگینامه مروان حسین 

بیوگرافی مروان حسین

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم ملی فوتبال عراق بازی کرده‌است.

جدایی از سپاهان

سپاهان تیم بزرگی است و در این فصل نتایج خوبی کسب نکردیم که بخشی از آنها به بدشانسی برمی‌گردد که در خیلی از دیدارها نتیجه‌ای که می‌خواستیم نتوانستیم بگیریم که از این بابت همه ما ناراحتیم.

وی در مورد عملکرد شخصی خودش در فصل گذشته هم گفت: من به شخصه انتظارم از خودم خیلی بیشتر از این است ولی نتوانستم توانایی‌هایم را نشان دهم. مصدومیت بدموقعی که در طول فصل به سراغم آمد و مشکل بزرگ خانوادگی‌ام باعث شد مدتی در فرم مطلوب خودم نباشم. من به عنوان آقای گل دوم لیگ عراق به سپاهان آمدم و توانایی‌هایم چیزی نبود که دیدید.

مهاجم عراقی سپاهان در مورد تغییر کادرفنی در میانه فصل عنوان کرد:

کرانچار مربی بزرگی است و زحمات زیادی برای تیم کشید ولی همانطور که گفتم بدشانسی مانع نتیجه‌گیری تیم شد. در آن مقطع تغییر ممکن بود بتواند یک شوک مثبت به تیم بدهد و اثر بخش باشد و آقای ابراهیم‌زاده آمد. شاید هواداران از دست او ناراحت باشند ولی واقعا مربی خوبی بود و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. من بازیکن بی‌تجربه‌‌ای نیستم ولی کار با این دو مربی نکات زیادی به من آموخت.

مروان حسین در مورد اینکه گفته می‌شود قلعه‌نویی قرار است هدایت این تیم در فصل آینده را عهده‌دار شود خاطرنشان کرد: من شناخت نزدیکی از ایشان ندارم و فقط می‌دانم مربی بزرگ و پرافتخاری است و قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است و افتخار می‌کنم اگر روزی زیر نظر او کار کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی غلامرضا دلگرم

وی در رابطه با تصمیمش برای فصل آینده گفت: من به احتمال زیاد فصل آینده در خدمت سپاهان و هوادارانش نیستم. خیلی ناراحتم که نتوانستم آنطور که باید و شاید آنها را خوشحال کنم ولی بازهم می‌گویم مسائل غیرفنی در عملکرد من نقش داشت ولی امیدوارم روزی به سپاهان برگردم و بتوانم جبران کنم.

مهاجم سپاهان در مورد انتخاب کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید ایران خاطرنشان کرد: من با شناختی که از کرانچار دارم می‌دانم مربی بزرگی است و موفق خواهد شد و مطمئنم نتایج خوبی با تیم امید ایران خواهد گرفت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مروان حسین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه