بيوگرافی آزاده زارعی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام آزاده زارعی
Rate this post

بيوگرافی آزاده زارعی همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

آزاده زارعی (زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۶۸، اصفهان) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

زندگینامه آزاده زارعی

بيوگرافی آزاده زارعی

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است، در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمده و تنها یک برادر دارد پدرش با هنر غریبه نبوده و در رشته قلم زنی در اصفهان مشهور می باشد. نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساختهٔ سامان سالور در نقش اصغر فرشته (یک پسر) بود و ورود خود به عرصهٔ سینما را با یک نقش خاص و سخت به رخ کشید. سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده به شهرت رسید و به «باران» و نیز «سیندرلای سینمای ایران» معروف شد. او فیلم‌های کوتاه زیادی را کارگردانی کرده و جوایز گوناگونی را نصیب خود کرده است. وی همچنین دستی بر قلم دارد و شاعر نیز می‌باشد. زارعی دستی نیز در هنر قلم‌زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالری‌های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته است.

حاشيه ها

فوتبالی و سیندرلا !! + ازدواج
به شدت فوتبالی است و طرفدار استقلال و از تیم های خارجی هم هوادارن تیم بارسلونا است، بعد از بازی در آوای باران به سیندرلای ایران معروف شد ! گاهی شعر هم میگوید و هنوز مجرد است.

رابطه با برادر
او می گوید: هر کس که ما را در کنار هم ببیند متوجه می شود که با هم خواهر و برادریم! احمد لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس IT دارد و در حال حاضر برای دکتری می خواند. احمد به معنای واقعی برادر و دوست خوبی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی راشل هیلبرت

فعاليت های هنری آزاده زارعی

● فیلم آمین خواهیم گفت – ۱۳۸۹
● فیلم برف روی شیروانی داغ – ۱۳۸۹
● فیلم اکباتان – ۱۳۹۰
● فیلم عملیات مهد کودک – ۱۳۹۱
● سریال آوای باران – ۱۳۹۲
● سریال مهر طوبی – ۱۳۹۴
● فیلم هایلایت – ۱۳۹۶

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی آزاده زارعی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه