بیوگرافی پدرو هنریکه اولیویرا

5 سال پیش
بیوگرافی پدرو هنریکه اولیویرا
Rate this post

بیوگرافی پدرو هنریکه اولیویرا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پدرو هنریکه الیویرا کورتس گوئیس (مشهور به پدرو هنریکه) (زاده ۱۷ ژانویه ۱۹۹۲)؛ بازیکن فوتبال برزیلی – تیمور شرقییایی است که در باشگاه سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران توپ می‌زد.

زندگینامه پدرو هنریکه اولیویرا

بیوگرافی پدرو هنریکه اولیویرا

فعالیت ورزشی

در ۳ دسامبر ۲۰۱۳ ملیت تیمور شرقی را پذیرفت.

پدرو هنریکه اولیویرا که دو ملیتی محسوب می شود با نام کامل پدرو هنریکه الیویرا کورتس گوئیس متولد ۱۷ ژانویه ۱۹۹۲ در سائوپائولو برزیل است.

پدرو ۲۴ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۰۴ و در تیم جوانان سائوپائولو آغاز کرد و پس از ۳ سال بازی در این باشگاه در سال ۲۰۰۸ به تیم جوانان گرمیو نقل مکان کرد. وی در سال ۲۰۱۱ فوتبال خود در رده بزرگسالان را آغاز کرده و در تیمهای مختلف برزیلی از جمله موگی میریم، اوبرابا، سانتاکروزنس و پترولینا سوشال به بازی پرداخت.

فوتبال آسیا

پدرو در سال ۲۰۱۴ قاره آسیا را برای ادامه دوران حرفه ای فوتبال خود انتخاب کرد و به تیم المسیمیر قطر پیوست و با درخشش در این تیم توانست در پایان لیگ با انجام ۱۲ بازی و زدن ۹ گل عنوان آقای گلی لیگ قطر را به خود اختصاص دهد. سپس در سال ۲۰۱۵ به تیم العروبة عمان پیوست و پس از آن نیز به عضویت تیم PKNS FC مالزی درآمد و در این تیم نیز خوش درخشید و توانست در ۱۳ بازی ۸ گل به ثمر برساند. پدرو همچون روال گذشته سال بعد تیم خود را تغییر داد و در سال ۲۰۱۶ به تیم ایرفورس سنترال تایلند پیوست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوییزا نسیب

اما نکته جالب در مورد پدرو هنریکه برزیلی اینکه او در ۳ دسامبر ۲۰۱۳ توانست پاسپورت جمهوری دموکراتیک تیمور شرقی را دریافت کرده و ملیت آسیایی برگزیند و از این رو وی به عنوان بازیکن دو ملیتی برزیلی – تیمور شرقی به حساب می آید و از او به عنوان سهمیه آسیایی استفاده می شود. وی ۴ بازی برای تیم ملی زیر ۲۳ سال تیمور شرقی انجام داده است و موفق به زدن یک گل نیز شده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پدرو هنریکه اولیویرا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه