بیوگرافی اروین بولکو

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی اروین بولکو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اروین بولکو (زاده ۳ مارس ۱۹۸۱ در تیرانا) بازیکن فوتبال آلبانیایی است و در باشگاه فوتبال تیرانا در سوپر لیگ فوتبال آلبانی بازی می‌کند.

زندگینامه اروین بولکو

بیوگرافی اروین بولکو

فعالیت ورزشی

وی سابقهٔ حضور در تیم سپاهان اصفهان را نیز دارد.

ستاره ای که خاطره نشد

زحمت بسیار زیادی برای سپاهان کشید و هیچوقت هم آنطور که باید در نزد هواداران محبوب نشد اروین بولکو هافبک آلبانیایی تیم سپاهان بود که گفته می‌شد یکی از بازیکنان مورد علاقه کرانچار است و در حالی که بازیکنان بزرگی بر روی نیمکت نشسته بودند این بولکو بود که در ترکیب فیکس سپاهان به میدان می‌رفت.

بولکو به عنوان یک بازیکن خارجی نه مثل برونو سزار گلزن بود که دل همه را بدست آورد و نه به مانند میلان سوشاک چهره فتوژنیکی داشت که به خودی خود در بورس قرار گیرد ولی باز هم با این شرایط همیشه یکی از بازیکنان دونده و اصطلاحاً حرف گوش کن سپاهان بود که دقیقاً دستورات سرمربی را در زمین اجرا می‌کرد نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر. اهل جنجال و مصاحبه هم نبود و تقریباً می‌توان گفت که به جز در خط حمله و دروازه در بقیه پست‌های زمین برای سپاهان به میدان رفت تا به نوعی آچار فرانسه کرانچار هم باشد و در حد خودش بازیکن نسبتاً موفقی هم بود.

از پنالتی‌های او در بازی‌های جام حذفی دو فصل قبل که راه صعود سپاهان به مراحل بالاتر را هموار کرد اگر بگذریم به خشونت ذاتی فوتبالش می‌رسیم که بر خلاف جثه معمولی‌اش همیشه یکی از بازیکنان جنگنده و فیزیکی سپاهان بود و هر چند که بنا بر میل باطنی کرانچار از تیم جدا نشد ولی شاید حضور او می‌توانست در غیاب امید ابراهیمی خیال سپاهان را از پست هافبک دفاعی راحت کند که البته اینطور نشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جواد الله‌وردی

به هر حال بولکو بعد از دو سال حضور در سپاهان هرچند که خاطره آنچنان تاریخي از خودش به جا نگذاشت ولی لااقل همیشه و در حد توانش برای موفقیت سپاهان زحمت کشید.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

جام حذفی
قهرمانی در جام حذفی ۹۲–۹۱ به همراه تیم سپاهان اصفهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اروین بولکو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه