بیوگرافی لئوناردو پیمنتا

5 سال پیش
بیوگرافی لئوناردو پیمنتا
3.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی لئوناردو پیمنتا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لئوناردو پیمنتا بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود و بعد برای تراکتورسازی تبریز در فصلهای ۸۹-۸۸ و ۹۰-۸۹ لیگ برتر فوتبال ایران توپ زد.

زندگینامه لئوناردو پیمنتا

بیوگرافی لئوناردو پیمنتا

فعالیت ورزشی

با بازگشت فراز کمالوند به فوتبال تبریز، نیم فصل دوم لیگ چهاردهم این بازیکن مجدداً به تبریز برگشت و این بار پیراهن آبی تیم گسترش فولاد این شهر را به تن کرد.

لئوناردو پیمنتا اهل کشور برزیل است.

حضور و درخشش در گسترش

پیمنتا که از زمان حضور در گسترش برای این تیم عالی کار کرده امروز در نیمه اول یک پنالتی به ثمر رساند و سپس در دقیقه ۵۰ بازی مقابل استقلال اهواز روی پاس سیدصالحی دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

جالب اینکه فراز کمالوند بعد از این گل دستور تعویض پیمنتا را داد تا این بازیکن برزیلی با کمی دلخوری در چهره زمین بازی را ترک کند.

زندگی در تبریز

من در تبریز راحتم و تراکتور خانه من است و گسترش هم تیم من است و در حال حاضر برای گسترش فولاد تمام زحمتم را می‌ کشیم. تبریز با ریودوژانیرو هیچ فرقی برای من ندارد و من به اینجا تعلق خاطر دارم. ما دوست داریم گسترش در لیگ بماند و از آن طرف هم تراکتور قهرمان شود، این شعاری است که من زیر لباس خودم نوشته بودم. از لحاظ احساسی همان حسی را به تبریز دارم که به برزیل و شهرم دارم و دوست دارم تبریز به چیزی که استحقاقش را دارد برسد زیرا ظرفیت این شهر بالاست. امیدوارم آخر فصل هر دو تیم تبریزی خوشحال باشند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اشلی یانگ
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لئوناردو پیمنتا
3.7/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه