بیوگرافی جاسم دلاوری

5 سال پیش
بیوگرافی جاسم دلاوری
4.2/5 - (33 امتیاز)

بیوگرافی جاسم دلاوری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جاسم دلاوریبوکسور مازندرانی بوکسور وزن ۹۱+ کیلوگرم ایرانی است که مدال نقره جوانان آسیا ۲۰۰۵، مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه، مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۰۷ مغولستان و قهرمانی آسیا را کسب کرده‌است.

 زندگینامه جاسم دلاوری

بیوگرافی جاسم دلاوری

فعالیت ورزشی

وی متولد ۱۳۶۵ در قائمشهر است.

برای بررسی نتایج بوکس ایران در بازی‌های آسیایی باید تمامی جوانب را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

ما در بوکس ایران از ابتدایی‌ترین شرایط نیز بی‌بهره هستیم و حتی شاهد برگزاری مسابقات لیگ نیز نیستیم. واقعا با توجه به نبود بودجه لازم در بوکس ایران و همین‌طور عدم برگزاری مسابقات لیگ، هیچ دلخوشی برای بوکسورها و مربیان وجود ندارد.

قطعا کمبودها در نتایج بوکس تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد:

در ایران تنها موقعی به فکر بوکس می‌افتیم که مسابقات بازی‌های آسیایی و المپیک را در پیش داشته باشیم. هدف مسئولان ورزش ایران تنها حضور این رشته‌ها در این رویدادها است . اگر واقعا بوکس برای مسئولان مهم بود، سرمایه‌گذاری چند ساله‌ای در این رشته انجام می‌دادند. در رشته بوکس ۱۰ شانس مدال طلا وجود دارد، اما صادقانه باید عنوان کنیم که مسئولان ما بوکس را نمی‌خواهند. دلیل این صحبت‌های من نیز شرایط حاکم بر این رشته است.

دارنده نشان نقره بازی‌های آسیایی اینچئون خاطر نشان کرد:

همچنان بعد از گذشت سالیان سال از فعالیت فدراسیون بوکس وضعیت خوابگاه‌های بچه‌ها ما مشخص نیست. در مقطعی بوکسورها در مجموعه انقلاب و گاهی نیز مانند زمان ما و حتی پیش‌تر از ما در کانکس استراحت می‌کنند. در طی این سال‌ها هیچ رسیدگی به بوکس نشده است و هنوز هیچ خبری از خانه بوکس و برگزاری مسابقات لیگ نیست. در سایر رشته‌ها حداقل ملی‌پوشان اطمینان خاطر دارند که مبلغی از حضور در لیگ کسب می‌کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جعفر سلماسی

دلاوری در خصوص عملکرد فدراسیون جدید عنوان کرد: من با فدراسیون جدید کار نکردم اما آنگونه که می بینیم و می‌شنوم، فعال هستند، البته باید همانطور که ثوری در حال زحمت و تلاش برای بوکس است، در گذشته نیز ناطق‌نوری زحمات زیادی برای این رشته کشید اما مشکل همانند گذشته از عدم توجه مسئولان است. به خدا جوانان بوکس ایران گناه دارند و باید توجه ویژه‌ای به این رشته صورت بگیرد تا عمر این نفرات از بین نرود.

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی دوحه در خصوص دلایل عدم کسب مدال توسط ملی‌پوشان بوکس گفت: برگزاری مسابقات این دوره در اوزان سبک وزن یکی از دلایل عدم کسب مدال ما بود. به دلیل مشغله زندگی مسابقات را کامل ندیدم اما آنطور که از دوستان شنیدم بچه‌های ما با فاصله نزدیک مغلوب رقبای خود شدند. این موضوع نشان می‌دهد با یک مقدار تمرین بیشتر امکان تغییر نتیجه وجود دارد. از طرفی قدرت ما در داوری بوکس آسیا کم است و این موضوع نیز در نتایج ما تاثیرگذار است.

وی در خصوص عدم حضور خود در شورای فنی فدراسیون بوکس عنوان کرد:

واقعا نمی‌دانم ساز و کار انتخاب اعضای این شورا چگونه بوده است، اما از صمیم قلب برای تمامی اعضای شورای فنی آرزوی موفقیت دارم. با خواندن اسامی احساس کردم می‌توانستند گزینه‌های دیگری نیز وجود داشته باشند، البته همه اعضای شورای فنی از قهرمانان و تحلصیکرده‌های این رشته هستند و در خصوص دلایل حضور آنها نیز مسئولان فدراسیون بوکس باید پاسخگو باشند. من نیز عضوی از خانواده بوکس هستم و بدم نمی‌آید با توجه به زحمات زیادی که در این رشته کشیده‌ام به بوکس کمک کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارال راسخی

دلاوری در پاسخ به این سوال که حضور مربی خارجی می‌تواند به رشد بوکس ایران کمک کند، گفت:

در دوره گذشته مربی خارجی در کنار تیم ملی حضور داشت و هزینه‌های زیادی نیز صرف شد اما به راحتی او از تیم ملی جدا شد. در صورت استخدام مربی خارجی برای تیم ملی باید صبور بود . از طرفی مسئولان وزارت ورزش نیز باید بودجه مناسبی در اختیار فدراسیون بوکس بگذارند تا مربی درجه یکی را استخدام کند. اگر قرار است ما همچنان در سطح آسیا یک یا دو مدال کسب کنیم بهتر است از مربیان ایرانی استفاده کنیم، اما اگر قرار است شرایط کاملا تغییر کند باید مربی درجه یک خارجی استخدام کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جاسم دلاوری
4.2/5 - (33 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه