بیوگرافی طراوت خاکسار

5 سال پیش
بیوگرافی طراوت خاکسار
4/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی طراوت خاکسار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

طراوت خاکسار کاراته‌کای ایرانی است. او در رقابت‌های کاراتهٔ بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برندهٔ مدال نقره شد.

زندگینامه طراوت خاکسار

بیوگرافی طراوت خاکسار

فعالیت ورزشی

طراوت خاکسار کاراته را از شش‌سالگی آغاز کرد. او دانش آموختهٔ رشتهٔ تربیت‌بدنی از دانشگاه تهران است. خاکسار در سال ۱۳۸۹ به عضویت تیم ملی کاراتهٔ ایران درآمد.

قهرمانی جهان

در آخرین روز از پیکارهای لیگ جهانی کاراته وان پاریس، طراوت خاکسار که با ۶ پیروزی متوالی خودش را به فینال وزن ۵۵- کیلوگرم زنان رسانده بود، در مرحله پایانی با «امی کاتل» از اسکاتلند رقابت کرد که با برد ۲ بر صفر مقابل این ورزشکار عنوان قهرمانی را بدست آورد.

بانوی اول این روزهای کاراته ایران، روز گذشته (شنبه) برای راهیابی به مرحله پایانی ابتدا با «انجلا ترلوگا» از اوکراین (نایب قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۶) ۳-۳ به تساوی رسید که بعنوان فرد پیروز این مبارزه اعلام شد و راهی دور بعد شد. او در ادامه «ارمانده مایکل» از فرانسه را ۹ بر صفر شکست داد، در ادامه «انا دراسیکوویچ» از مونته نگرو را ۶ بر صفر برد. سپس با نتیجه ۸ بر یک «مامیکو گومو» از ژاپن را از پیش رو برداشت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف «کریستینا فررگارسیا» از اسپانیا رفت و با پیروزی ۳ بر صفر به نیمه نهایی راه یافت.

خاکسار در این مرحله هم برابر «سارا یامادا» از ژاپن که در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶ توانسته بود به مدال برنز برسد با نتیجه ۳ بر صفر برنده از تاتامی خارج شد و به فینال رسید تا با شکست نماینده اسکاتلند در دیدار نهایی به نشان زرین وزن ۵۵- کیلوگرم زنان کاراته وان پاریس دست پیدا کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لورنزو پلگرینی

او آخرین بار در کاراته وان اندونزی موفق به کسب مدال برنز شده بود و اینک پس از گذشت ۳ سال مدال طلا ضرب کرد تا سال ۲۰۱۷ میلادی را با یک موفقیت بزرگ آغاز کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی طراوت خاکسار
4/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه