بیوگرافی میرهاشم حسینی

5 سال پیش
4.8/5 - (77 امتیاز)

بیوگرافی میرهاشم حسینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میرهاشم حسینی Mirhashem Hosseini تکواندو کار وزن منهای ۶۳ کیلو گرم کشورمان با شکست نماینده چین ، پنجمین مدال طلای کاروان ایران و دومین طلای تکواندو را به نام خود کرد.

زندگینامه میرهاشم حسینی

بیوگرافی میرهاشم حسینی

فعالیت ورزشی

وی برای رسیدن به فینال بعد از استراحت در دور نخست حریفانی از کشورهای فیلیپین،ازبکستان و کره جنوبی را از پیش رو برداشت تا در مسابقه نهایی برابر شاءو از کشور چین قرار گیرد.

حسینی در راند اول ۵ بر ۴ عقب افتاد ولی در راند دوم جبران کرد و ۸ بر ۶ از حریف جلو افتاد و در راند سوم هم ۱۷ بر ۱۱ برد تا طلا بگیرد. تشویق یکپارچه نماینده ایران از سوی تماشاگران اندونزی حاضر در سالن بسیار قابل توجه بود.

میرهاشم حسینی (متولد ۶ آبان ۱۳۷۷ در میانه ، قد : ۱۹۰) تکواندوکار ایرانی است که در وزن سوم مسابقه می‌دهد. او در بازی پایانی مسابقات جهانی تکواندو ۲۰۱۷ در وزن کمتر از ۶۳ کیلوگرم برابر ژائو شوای مغلوب شد و مدال نقره را به دست آورد. میر هاشم حسینی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با شکست حریف چینی خود، موفق به کسب مدال طلا شد.

انتقام

تکواندوکار وزن منهای ۶۳ کیلوگرم ایران تاکید کرد:

از تکواندوکار چینی انتقام گرفتم.

به گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا، میرهاشم حسینی، تکواندوکار وزن منهای ۶۳ کیلوگرم ایران بعد از کسب مدال طلا گفت: خدا را شکر که توانستم جواب همه زحماتم را بگیرم و شرمنده خانواده‌ام و مردم ایران نشوم. روزهای خیلی سختی را گذراندم و فشارهای زیادی روی من بود ولی هدفم کسب مدال طلا بود و برایم کره‌جنوبی و غیره کره جنوبی فرق نمی‌کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا محمد

او در مورد عملکرد رقیبانش گفت:

سخت‌ترین مبارزه‌ام با تکواندوکار چینی بود که پیش از این دوبار به او باخته بودم ولی این‌بار آمدم ببرم به همین دلیل احساسی مبارزه نکردم و برای ثانیه به ثانیه مسابقه برنامه داشتم و توانستم تمام‌ برنامه‌های کادرفنی را پیاده کنم. چون هدفم برد بود هر تکنیکی را که بلد بودم اجرا می‌کردم.

حسینی افزود:

از تکواندوکار چینی انتقام شکست قبلی را گرفتم و خداراشکر با این مدال طلا عیدی خوبی به هموطنانم دادم.

میرهاشم حسینی در پایان گفت:

در این روز عزیز خوشحالم که دل مردم را شاد کردم، مدال طلا گرفتن در بازی‌های آسیایی خیلی سخت است و سطح فنی رقابت‌ها بالاست، به همین دلیل ممکن است خیلی از مدال آوران جهان و المپیک در این بازی‌ها ببازند ولی خدا را شکر که مزد زحماتم را گرفتم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میرهاشم حسینی
4.8/5 - (77 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • لیلا
    5 سال پیش

    در ضمن مربی پسرای منم اقای فلاحی راد هستن.

  • لیلا
    5 سال پیش

    چوخ یاشا اقای حسینی همشهریه میانه ای من.امیدوارم دوتا پسرای منم یک روزی مثل شما مدال طلا بیارن برای شهر زیبامون میانه.پسر بزرگم وقتی که دید شما مدال طلا بردید خیلی خوشحال شد و انگیزش بیشتر شده.مربی پسرام هم اقای فلاحی راد هستن.امیدوارم روزی رو ببینم که بچه های منم مدال بیارن برای شهر عزیزمون.تبریک به شما برای این پیروزی.ساغولاسوز