بیوگرافی امیرمحمد بخشی

5 سال پیش
بیوگرافی امیرمحمد بخشی
4.4/5 - (19 امتیاز)

بیوگرافی امیرمحمد بخشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امیرمحمد بخشی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر حریفی از چین تایپه مدال برنز خود را قطعی کرد.

زندگینامه امیرمحمد بخشی

بیوگرافی امیرمحمد بخشی

فعالیت ورزشی

تکواندوکار ۶۸- کیلوگرم ایران در مبارزه نیمه‌نهایی به مصاف «احمد ابوغاش» اردنی دارندهٔ مدال طلا المپیک ۲۰۱۶ ریو رفت و با حساب ۱۰ بر ۸ به پیروزی رسیده و راهی فینال شد تا حریف «دای هون لی» کره‌ای شود. در نهایت با شکست ۱۲–۱۰ مقابل حریف کره‌ای، نشان نقره را برای کاروان ایران کسب کرد.

قهرمان ارتش های جهان

در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی ارتَش‌های جهان ۲۰۱۸ برزیل که به میزبانی شهر “ریو” در حال برگزاری است، در جریان رقابت‌های روز سوم مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۷+ کیلوگرم پیگیری شدند که در پایان، امیرمحمد بخشی سومین طلای ایران در این رقابت‌ها را کسب کرد و محمدرضا اینانلو با واگذاری نتیجه به حریفش از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به این ترتیب در جریان رقابت‌های روز سوم امیرمحمد بخشی در وزن ۶۸- کیلوگرم، ابتدا به مصاف “ایروم نئی” از کامرون رفت که با نتیجه ۲۸ بر ۵ حریفش را از پیش رو برداشت و در دور دوم هم مقابل “برنارد هارکورت” کانادایی با حساب ۱۹ بر ۴ به برتری رسید تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند. او دراین مرحله با نتیجه ۱۳ بر ۵ “ادیوال کویرینو” از کشور میزبانی(برزیل) را شکست داد و به فینال وزن چهارم راه یافت. بخشی در دیدار نهایی نیز “ولادیمیر” تکواندوکار بلغارستانی را ۲۵ بر ۵ مغلوب کرده و قهرمانی شد تا سومین طلای تیم ملی ایران در این رقابت‌ها را کسب کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهزاد داداش‌زاده
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیرمحمد بخشی
4.4/5 - (19 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه