بیوگرافی رضا اطری

5 سال پیش
بیوگرافی رضا اطری
3.9/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی رضا اطری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا اطری (متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۳) کشتی‌گیر آزادکار اهل بابل تیم ملی ایران است.

زندگینامه رضا اطری

بیوگرافی رضا اطری

فعالیت ورزشی

برنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ دهلی نو در وزن ۵۷ کیلوگرم شده‌است.

وی توانست در غیاب حسن رحیمی به عنوان نفر اول انتخابی تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس شود.

رضا اطری در مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۱۹ در وزن ۵۷ کیلوگرم قهرمان آسیا شد.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷

اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس حاضر بود که در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ مقابل زهیر ال گوآراک از فرانسه به برتری دست یافت، اما در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۰ مغلوب توماس گیلمن، دارنده مدال برنز جوانان جهان از آمریکا شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. اما در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب آندری یاتسنکوف از اوکراین شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

این نتیجه در حالی رقم خورد که مسابقه با نتیجه ۴ بر ۴ به سود اطری به پایان رسیده بود، اما با اعتراض مربیان اوکراین ۲ امتیاز که به نظر درست نمی‌رسید به حریف اطری دادند تا از گردونه مسابقات حذف شود.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸

رضا اطری در کشتی اول خود موفق شد باگاواتی ساه‌تلی از نپال را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد. اطری در دور دوم در یک کشتی پر امتیاز با نتیجه ۱۵ بر ۹ از سد ساندیپ تومار از هند گذشت. کشتی‌گیر وزن اول ایران برای فینالیست شدن در مقابل بخبایار اردنبات کشتی‌گیر با تجربه مغولی قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب شد. اطری برای رسیدن به مدال برنز با کیم سونگ-گوان از کره جنوبی مبارزه کرد. او با اینکه در همان ثانیه‌هایی ابتدایی خاک شد و به حریف امتیاز داد؛ اما در ادامه طوفان به پا کرد و در نهایت ۹ بر ۴ به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرین روبن
مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸

اطری در مرحله مقدماتی وزن ۵۷ کیلوگرم این مسابقات به مصاف بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان رفت و حریف خود را ۶ بر یک شکست داد. اطری با این پیروزی انتقام شکست بازی های آسیایی را از حریف مغولی گرفت.‌این آزادکار مازندرانی تیم ملی در دور دوم مقابل ولادیسلاو آندریو دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس در حالی که در ثانیه های پایانی ۵ بر ۳ پیش افتاده بود با نتیجه ۵ بر ۵ باخت. با توجه به شکست آندریو مقابل حریف ژاپنی، رضا اطری در دومین تجربه جهانی خود از دور رقابت ها حذف شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا اطری
3.9/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه