بیوگرافی مهرداد مردانی

5 سال پیش
بیوگرافی مهرداد مردانی
2/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی مهرداد مردانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهرداد مردانی (متولد ۱ تیر ۱۳۷۱) کشتی‌گیر فرنگی‌کار خوزستانی تیم ملی ایران است.

زندگینامه مهرداد مردانی

بیوگرافی مهرداد مردانی

فعالیت ورزشی

مردانی در وزن ۵۹ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ پاریس حاضر بود که در دور نخست با نتیجه ۳ بر صفر از سد فیروز توختائف، دارنده مدال برنز ۲۰۱۶ آسیا از ازبکستان گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل همت رستم از ترکیه به پیروزی رسید، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۶ مغلوب کیم سئونگ-هاک از کره‌جنوبی شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه‌نهایی و عدم راهیابی به فینال از گردونه مسابقات کنار رفت.

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
مردانی در دور اول مقابل کیم سئونگ-هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شد. وی در دور دوم مقابل شینوبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. مردانی در این گروه مقابل حسن سیدیک از کشور اندونزی با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

مردانی در دیدار رده بندی وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف اسلام‌جان بهرام‌اف دارنده مدال برنز جوانان جهان از ازبکستان رفت.

وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸
مهرداد مردانی در نخستین دیدار خود مقابل شینوبو اوتا از ژاپن دارنده مدال نقره المپیک و بازی های آسیایی با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برندان راجرز

در ادامه با توجه به شکست این حریف ژاپنی، مردانی از دور مسابقات حذف شد.

برنز بازی های آسیایی

در خصوص کسب نشان برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهارکرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم این مسابقات پس از پیروزی برابر حریفی از کره جنوبی که مدال برنز جهان را هم در کارنامه داشت، در دومین مبارزه برابر فرنگی‌کار ژاپنی که او نیز عنوان‌دار و دارنده مدال نقره المپیک بود، کمی غافلگیر شدم و شکست خوردم.

وی بیان کرد: در حین کشتی با حریف ژاپنی برنامه‌ام را تغییر دادم که غافلگیر شدم و همین باعث شد که روند مبارزه به سود حریف پیش برود. پس از این‌که از حریفم عقب افتادم، تمام انرژی‌ام و اعتماد به نفسم را از دست دادم و نتوانستم به راحتی به بازی برگردم. به نظرم اگر طبق برنامه قبلی‌ام پیش می‌رفتم، حداقل نتیجه به این صورت نمی‌شد.

وی با بیان این‌که اولین حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه کردم، گفت:‌

از کسب مدال برنز راضی هستم، البته پیش‌بینی می‌کردم که به فینال راه پیدا کنم ولی از این‌که دست خالی به کشور برنگشتم و شرمنده مردم نشدم، خوشحال و راضی هستم.

مردانی بیان کرد:‌ بدترین قرعه کشتی فرنگی نصیب من شد و وقتی قرعه‌ام را دیدم به خودم گفتم نمی‌دانم چه حکمتی در این قرعه وجود دارد زیرا من در همان دورهای اول و دوم در واقع دو فینال را برگزار کردم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی من برای کسب مدال طلا بود و اگر قرعه کمی جابه‌جا می‌شد، می‌توانستم به این مهم دست پیدا کنم.

با کسب این مدال، انگیزه من برای موفقیت در رقابت‌های آینده از جمله جهانی بیشتر شده است و امیدوارم از این مسابقات نیز با دست پر خارج شوم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلویس نانگ

این فرنگی‌کار ایذه‌ای در پایان خاطرنشان‌کرد:

در وزن ۶۰ کیلوگرم، بهترین حریفانم در دنیا از

آسیا هستند و در جهانی نیز همین رقبای سرسخت را پیش‌رو دارم.

در این وزن کشتی‌گیران آسیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهرداد مردانی
2/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه