بیوگرافی محمدرضا گرایی

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا گرایی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا گرایی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا گرایی (زاده ۴ مرداد ۱۳۷۵)، کشتی‌گیر ایرانی است. وی برنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و مدال برنز دانشجویان جهان می‌باشد.

زندگینامه محمدرضا گرایی

بیوگرافی محمدرضا گرایی

فعالیت ورزشی

بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
محمدرضا گرایی در دور نخست در دور اول عبدالکریم الحسن سوری را شکست داد و در دور دوم المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار به مصاف المت کبیسپایف قزاق و دارنده مدال نقره و برنز جهان رفت که در همان ابتدای کشتی با ضربه فنی شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند. گرایی در دیدار رده‌بندی وزن ۶۷ کیلوگرم به مصاف هانگ یینگ-هووا از تایوان رفت و در کمتر از یک دقیقه توانست حریف را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست دهد و مدال برنز این وزن را از آن خود کند.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸
محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر و ضربه فنی مصطفی حسن محمد از مصر را شکست داد. وی در دور سوم شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را با نتیجه ۴ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل میرژان شرماخانبت از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، گرایی از دور رقابت ها حذف شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احمد جمشیدیان
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا گرایی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه