بیوگرافی مسلم نادری خادم

5 سال پیش
4.5/5 - (276 امتیاز)

بیوگرافی مسلم نادری خادم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مسلم نادری خادم (متولد ۶ شهریور ۱۳۶۱) کشتی‌گیر فرنگی‌کار مشهدی تیم ملی ایران است.

 زندگینامه مسلم نادری خادم

بیوگرافی مسلم نادری خادم

فعالیت ورزشی

او در مسابقات قهرمانی کارگران جهان اسپانیا – مادرید نایب قهرمان شد و در رقابت‌های ۵۵ کیلوگرم کشتی جایزه بزرگ تهران به مقام سوم دست یافت.

مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸

مسلم نادری خادم در دور نخست مقابل نوگزاری تسورتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، نادری خادم از دور رقابت ها حذف شد.

انگیزه و تلاش

او با کشتی ها و مبارزه های زیبایی که در این مسابقات به نمایش گذاشت، توانست حتی با شکست شاگرد خود در مشهد یعنی «جواد فراز فاروجی» مقام اول مرحله نخست انتخابی تیم ملی را از آن خود کند.

این فرنگی کار ۳۵ ساله و پا به سن گذاشته که بعد از قهرمانی در مرحله نخست انتخابی، انتقادات زیادی به سن و سال او وارد شد، «مسلم نادری خادم» است که بعد از حدود ۱۵ سال دوباره اسب خود را برای حضور در تیم ملی و کسب مدال جهانی زین کرده است. او می گوید کسب مدال طلای پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۱۸ جهان در بوداپست مجارستان مهمترین هدفی است که قصد دارد به آن برسد.

اردوی تیم ملی

نادری خادم فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم مشهدی بعد از تغییر قوانین اوزان کشتی تصمیم جدی خود را برای حضور در اردوی تیم ملی گرفت.

او با حضور در مسابقات قهرمانی کشور، جواز حضور در مرحله نخست انتخابی تیم ملی را گرفت و در این مسابقات مقام نخست را از آن خود کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنته چاچیچ

با مجوز شورای فنی او از حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی معاف شد.

خادم پس از مسابقات انتخابی تیم ملی و حضور در چندین مرحله اردوی تیم ملی، بعد از سال ها باید در یک میدان خارجی مورد ارزیابی جدی قرار می گرفت و در جایزه بزرگ گرجستان که روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیر در تفلیس گرجستان برگزار شد، باید انگیزه و قوای بدنی و فنی خود را به رخ کادر فنی می کشید.

مسابقات جایزه بزرگ گرجستان

در مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم جایزه بزرگ گرجستان که به صورت دوره ای و در دو گروه برگزار شد، «مسلم نادری خادم» در دور نخست، «رادیک مکرتچیان» از ارمنستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و در دور دوم مقابل «جاووخیر میراحمدوف» از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با شکست ۱۰ بر صفر «الهام بهرام اف» از ازبکستان راهی دیدار فینال شد. نادری خادم در دیدار فینال نیز با نتیجه ۹ بر ۷ «واسیل توپویف» از روسیه را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

نادری خادم اکنون پس از سال ها و با وجود بزرگانی همچون حسن رنگرز و حمید سوریان، فقط به مدال طلای جهان می اندیشد.
وی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در مسابقات مرحله نخست انتخابی تیم ملی توانستم مقام اول را کسب کنم. بسیاری از علاقمندان و کارشناسان و حتی دوستان نزدیک خودم فکر نمی کردند که با این سن و سال بتوانم در کشور اول شوم و نماینده کشورمان در مسابقات برون مرزی باشم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی اصغر حسن زاده
نادری خادم اظهار داشت:

طی این سال ها هیچ گاه انگیزه از من دور نشد و بعد از گذشت سالها که پشت سر قهرمانان بزرگی همچون حسن رنگرز و حمید سوریان بودم، توانستم خودم را ثابت کنم و در این مدت امیدوارم با جلب نظر کادر فنی و شورای فنی، نفر نخست تیم ملی در پیکارهای قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان باشم.

وی اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان و در کشتی آزاد، قهرمان کشور شدم اما در جوانان به دلیل آسیب دیدگی زانو، نتوانستم کشتی بگیرم. در رده بزرگسالان و در کشتی فرنگی به مقام سوم دست یافتم و در سال ۲۰۰۲ به اردوی تیم ملی دعوت شدم.
نادری خادم ادامه داد: در آن سال ها همواره در کشور نفر دوم و سوم بودم و به دلیل وزن پایین بدنم، هیچگاه به چشم نمی آمدم و از سوی دیگر حسن رنگرز از من خیلی بهتر بود. به همین دلیل در آن سال ها تصمیم گرفتم گریزی به کشتی آزاد به دلیل داشتن لیگ بهتر، بزنم و کشتی های خوبی نیز گرفتم.

وی بیان داشت:

با توجه به تغییر قوانین در سال ۲۰۱۸ و تغییر وزن کشی مسابقات از بعد از ظهر به صبح روز مسابقات، شرایط برایم مهیا شد که با وجود وزن کم بدنم بتوانم یکبار دیگر در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی بگیرم. اگر وزن کشی مسابقات بعد از ظهر روز قبل از مسابقات بود، کمی برایم به دلیل وزن کم بدنم مشکل ایجاد می کرد، چرا که فرنگی کاران وزن ۵۵ کیلوگرم، وزنشان بیشتر از من بود اما قوانین جدید اجازه کاهش وزن به کسی را نمی دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حجت‌الله خطیب

وی با اشاره به اینکه وزن ۵۵ کیلوگرم در بازی های آسیایی و المپیک نیست، خاطرنشان کرد: طی این سال ها هیچگاه ناامیدی نتوانست بر من غلبه کند و همیشه پرانگیزه بودم و در کارنامه خودم مدال آسیایی و جهانی را نداشتم. البته در رقابت های بین المللی سال ۲۰۰۸ اسپانیا حضور داشتم و با شکست مقابل «نظیر مانکیف» روسی دارنده مدال طلای بازی های ۲۰۰۸ پکن، دوم شدم. اکنون فقط به دنبال مدال جهانی هستم و امیدوارم به هدفم برسم.

این فرنگی کار کهنه کار تیم ملی ادامه داد:

در صورت حضور در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان،

هیچ انگیزه ای برای مدال نقره و برنز ندارم و فقط به دنبال

طلا خواهم بود.

این فرنگی کار مشهدی در خصوص شکست شاگردش

در مرحله نخست انتخابی تیم ملی گفت: در استان

خراسان رضوی فرنگی کاران خوبی در وزن ۵۵ کیلوگرم

حضور دارند که «جواد فراز فاروجی» با کسب عنوان

نایب قهرمانی در مسابقات عمومی کشور، مجوز

حضور در مرحله نخست انتخابی را گرفت که در

انتخابی توانستم او را شکست دهم.

وی بیان داشت: در مشهد باشگاه خصوصی با ۴۰

شاگرد را اداره می کنم که تعدادی از آنها توانستند

قهرمان کشور شوند و اخیرا نیز علیرضا افتخاری در

مسابقات انتخابی تیم زیر ۲۳ سال (امیدها) نایب

قهرمان شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مسلم نادری خادم
4.5/5 - (276 امتیاز)
3
برچسب ها :

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  • ارمین
    3 سال پیش

    ماشاالله آقا مسلم عزیز

  • محمد ساعدی
    2 سال پیش

    جناب آقای خادم عالی هستند منم شاگرد ایشون هستم مردی واقعا شریف و بزرگ وار هستند

  • کیارش جوانمرد
    1 سال پیش

    آقای مسلم نادری خادم مربی عالی هستند بنده شاگرد ایشونم واقعا مربی عالی هستند