بیوگرافی میلاد زکی پور

6 سال پیش
بیوگرافی میلاد زکی پور
4.1/5 - (41 امتیاز)

بیوگرافی میلاد زکی پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی وی

میلاد زکی‌پور (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۷۴ نوشهر ،مازندران ) بازیکن فوتبال حرفه‌ای اهل ایران است، که هم اکنون برای استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس به عنوان مدافع چپ بازی می‌کند.

زندگینامه میلاد زکی پور

بیوگرافی میلاد زکی پور

شروع فعالیت ورزشی

فوتبال خود را از تیم ریشه دار شموشک نوشهر آغاز کرد و حدود پنج سال در این تیم توپ زد، از پنج سال حضور در شموشک به تهران آمد و به عضویت تیم پارسه درآمد. بعد از آن برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی به تیم مقاومت پیوست؛ و بعدها به عضویت تیم نفت تهران درآمد.

حاشیه ها

میلاد زکی پور و همسرش
میلاد زکی پور مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و هیچ خبر و عکسی

از نامزدی و همسرش که توسط خود ایشان تایید شود در رسانه ها موجود نمیباشد و منتشر نشده است.

فوتبالیست جوان بازیکن استقلال میلاد زکی پور در تاریخ ۲ آذر ماه سال

۱۳۷۴ در شهر چالوس چشم به جهان گشوده است قد این بازیکن ۱ متر

و ۸۴ سانتیمتر میباشد و پست اصلی وی در فوتبال در سمت چپ

دفاعی بوده است میلاد زکی پور از سنین کودکی و نوجوانی به فوتبال

علاقه داشته است و همیشه در مدرسه و خیابان مشغول علاقه خود فوتبال بوده است میلاد زکی پور فوتبال خود را از تیم شموشک نوشهر شروع نموده است و به مدت ۵ سال در این تیم بازی میکرده است وی بعد از شموشک به تیم داماش پیوست و بعد از ان به تیم مقاومت برای خدمت سربازی انتقال پیدا کرد میلاد زکی پوز بعد از پست سر گذاشتن سربازی به تیم نفت پیوست و توانست در انجا به خوبی بدرخشد و علیرضا منصوریان او را به تیم ملی امید کشورمان داده و در انجا بیشتر دیده شد بعد از انتقال علیرضا منصوریان در سال ۹۵ به تیم استقلال به عنوان سرمربی وی میلاد زکی پور را هم با قرارداری سه ساله به تیم استقلال اورده و در این تیم در پست چپ توانست جایگاه خود را حفظ نماید میلاد زکی پور با حضور در تیم استقلال توانست طرفداران خاص خود را پیدا نماید و خیلی ها طرفدرا سبک و استایل بازی وی شوند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ویسنته آرزه

تیم های میلاد زکی پور

تیم شموشک نوشهر و داماش ورود ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۳ تیم مقاومت تهران ورد سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ تیم نفت تهران ورود سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ تیم استقلال تهران ورود سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میلاد زکی پور
4.1/5 - (41 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • فاطی
    4 سال پیش

    میشه از ایشون بخواید در مورد زندگی خود وبازی چند ساله ای که در استقلال بوده صحبت کند وبگوید که چگونه بوده چهدر استقلال وزندگی وی در تهران

  • بدون نام
    3 سال پیش

    بالاخره متولد ۲ آذره یا ۸ اردیبهشت؟
    اصلاح کنید لطفا -_-